Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det kommer an på når i svangerskapet du går til første kontroll. En som går i uke 8 kan gjerne vente en mnd, mens er du i uke 12 på kontrollen, må det gå litt raskere Du får nok brevet i god nok tid til før timenKjære vene, trodde bare det tok et par dager Da får jeg kanskje brev en uke før jeg skal inn hvis det tar 4 uker Nå ble jeg stressa
♡ Februar 2015 ♡
Oi, det hørtes ut som samme jordmor som jeg var hos, hun gir alle den der tiraden... Hadde hørt rykter så turte ikke spørre om kjønn sist, tenkte jeg skulle vente til hun var helt ferdig med alle undersøkelsene. Før jeg visste ordet av det tørket hun av magen og var ferdig. Måtte spakt spørre om hun så noe, og da var hun SÅ blid og koblet opp igjen og sjekketBare vanlig 2d.
Da jeg var sist så var nok jordmor sliten og lei og forklarte meg at en oul ikke er for foreldrenes underholdning, men for at helsepersonell skal se på fosteret og finne evt avvik. De følger en standard liste over ting å se etter. Hun kunne godt se etter kjønn, men kun om det ble tid.
Oul er mellom uke 17-19 caHar ikke vært på svangerskapskontroll enda. Hvilken uke er dette sånn ca?
Venter en liten i februar
Det går mest sannsynlig raskere etter ferien. De andre svangerskapene mine tok det under en uke, men siden første kontroll var i slutten av juni tok det to uker før brevet kom.Kjære vene, trodde bare det tok et par dager Da får jeg kanskje brev en uke før jeg skal inn hvis det tar 4 uker Nå ble jeg stressa
♡ Februar 2015 ♡
Må være en feil?Jeg fikk innkalling i dag, fått time 25/8.. Da er jeg kun 14+2.... Merkelig!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja gjør dDet jeg tenker også.. Det er en hel måned for tidlig. Men altså, jeg har ikke lyst til å klage på den heller, kanskje jeg heller får enda en til? ;-P
Men jeg må bare ringe dit å få bekreftet timen sånn at det ikke er en skrivefeil.. 25.9 ville stemt noe bedre.
Sent from my iPhone using BV Forum