Ordinær ultralyd

Kjære vene, trodde bare det tok et par dager :( Da får jeg kanskje brev en uke før jeg skal inn hvis det tar 4 uker :o Nå ble jeg stressa :p

♡ Februar 2015 ♡

Kjære vene, trodde bare det tok et par dager :( Da får jeg kanskje brev en uke før jeg skal inn hvis det tar 4 uker :o Nå ble jeg stressa :p

♡ Februar 2015 ♡
Jeg tror det kommer an på når i svangerskapet du går til første kontroll. En som går i uke 8 kan gjerne vente en mnd, mens er du i uke 12 på kontrollen, må det gå litt raskere :) Du får nok brevet i god nok tid til før timen:)

Fra mobil.

Bare vanlig 2d.

Da jeg var sist så var nok jordmor sliten og lei og forklarte meg at en oul ikke er for foreldrenes underholdning, men for at helsepersonell skal se på fosteret og finne evt avvik. De følger en standard liste over ting å se etter. Hun kunne godt se etter kjønn, men kun om det ble tid.
Oi, det hørtes ut som samme jordmor som jeg var hos, hun gir alle den der tiraden... Hadde hørt rykter så turte ikke spørre om kjønn sist, tenkte jeg skulle vente til hun var helt ferdig med alle undersøkelsene. Før jeg visste ordet av det tørket hun av magen og var ferdig. Måtte spakt spørre om hun så noe, og da var hun SÅ blid og koblet opp igjen og sjekket ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk brev i posten forrige uke, tok ca 3 uker (men det var jo over sommerferien). Fikk time 15/9, da er jeg ca 19 uker på vei

Kjære vene, trodde bare det tok et par dager :( Da får jeg kanskje brev en uke før jeg skal inn hvis det tar 4 uker :eek: Nå ble jeg stressa :p

♡ Februar 2015 ♡
Det går mest sannsynlig raskere etter ferien. De andre svangerskapene mine tok det under en uke, men siden første kontroll var i slutten av juni tok det to uker før brevet kom.

Ikke kommet noe brev. Henvisningen er sendt..vente vente..

Me har fått time 22/9, er da 18 uker på vei :-)

Legen sendte til sjukehuset på fredag, so liger nok i postkassen når vi kjem heim fra ferie :) gleder meg :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Det jeg tenker også.. Det er en hel måned for tidlig. Men altså, jeg har ikke lyst til å klage på den heller, kanskje jeg heller får enda en til? ;-P
Men jeg må bare ringe dit å få bekreftet timen sånn at det ikke er en skrivefeil.. 25.9 ville stemt noe bedre.

Det jeg tenker også.. Det er en hel måned for tidlig. Men altså, jeg har ikke lyst til å klage på den heller, kanskje jeg heller får enda en til? ;-P
Men jeg må bare ringe dit å få bekreftet timen sånn at det ikke er en skrivefeil.. 25.9 ville stemt noe bedre.

Ja gjør d ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

28. august skal jeg inn :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

4/9 skal vi :)

Venter på et lite nurk i februar ♥

1. Oktober her. Uke 19 da.

Ikke fått brev men fikk time per tlf.. 10.september når jeg er på dagen 19 uker..

Back
Topp