Ordinær ultralyd

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som har fått time? Jeg har fått 9/9 å gleder meg veldig.

Ææ så stas :D Tenker jeg snart får time i posten :)

♡ Februar 2015 ♡

Legen sendte inn til sykehuset igår så må nok vente en stund.......

Sent from my iPad using BV Forum

Enda ingen time her:/

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Nei, men å så kjekt at det er flere som har fått time ❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skal 10/9. :)

Har ikke vært på svangerskapskontroll enda. Hvilken uke er dette sånn ca?

Venter en liten i februar ❤️

8/9

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

I forrige svangerskap tok jeg privat ul i stedet for oul på sykehuset. Vet noen om de bruker 3D på sykehuset eller er det bare vanlig 2D?

Termin 2. februar 2015❤️

I forrige svangerskap tok jeg privat ul i stedet for oul på sykehuset. Vet noen om de bruker 3D på sykehuset eller er det bare vanlig 2D?

Termin 2. februar 2015❤️
Ene kontrollen jeg var på på sykehuset fikk jeg 3D (ikke ordinær) men det var bare for å gjøre ultralyden koselig (var så lei meg siden de fant velstavvik gangen før å grudde meg sånn. Så er nok vanlig med 2D ja men de kan jo sikkert ta 3D

Termin 2. februar 2015❤️
Bare vanlig 2d.

Da jeg var sist så var nok jordmor sliten og lei og forklarte meg at en oul ikke er for foreldrenes underholdning, men for at helsepersonell skal se på fosteret og finne evt avvik. De følger en standard liste over ting å se etter. Hun kunne godt se etter kjønn, men kun om det ble tid.

Jeg fikk først oul 8/9, men måtte bytte så samboeren min også kunne bli med så da blir det ikke før 19/9. Men skal på tidlig ultralyd nå på fredag som vi har bestilt selv :)

Jeg fikk brev i posten i dag:) Skal inn den 3. sept.

Kan forresten lage en oversikt over oul, så kan de som vil legge inn sin dato:)

Fra mobil.

Hvor lang tid tok det fra dere var hos legen til dere fikk brev?

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp