Ordinær ultralyd?

Apropos 3D UL så er det som oftest lov til å ta med flere på den, som feks søsken og besteforeldre. Min mor skal få være med oss, men det får hun ikke vite før bursdagen sin, da blir hun nok hoppende glad :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å, så artig. Kanskje hun kan bli med på den og hihi :)


Lillegutt <3
 
Har 28 august.
Ønsker meg jente så da er det vel en gutt...:p
 
Jeg skal 8 august. Har vært på flere allerede, men det er da terminen blir satt. Foreløbig er det den 8januar.
 
Jeg har time nå på onsdag, 7. august. er så innmarig spent. har vært på ultralyd i uke 8 og 10 samt jordmor og hørt hjertelyd i uke 14, men er utrolig spent på hva som skjuler seg i magen. Siden vi er så mange jenter i familien håper jeg på gutt - men tiden vil vise :)
 
Var på OUL på torsdag. Kjempekoselig! Alt sto bra til, aktiv liten baby, og målene stemte med terminen vi har hatt hele veien. :)
På sykehuset her er de veldig klar på at de IKKE ser etter kjønn pga at det er tidkrevende og bla bla... De har ikke spesielt god ultralyd-apparat heller.
Hun trodde KANSKJE det var en gutt da. Sist trodde hun jente. :p

Har bestilt ny time hos privat jordmor, som har mye bedre ultralyd-apparat. Håper vi kan få et litt mer klart svar da. :) Jeg har så sterk jentefølelse nemlig, så en gutt?! Nei, det tror jeg nesten ikke på! :p
 
Har Oul 15 august klokka 09:00 :)
 
Skal 15/8 her. Veit det berre er ein der inne då var på tidlig ul veke 7 + på ein i veke 10. Har litt guttefølelse eg, men fleire rundt meg har jentefølelse så blir ultraspennandes å sjå! :)
 
Når fikk dere varsel om UL? Jeg er i uke 15 og har ikke fått noe varsel enda. Er andre gang jeg er gravid, men husker ikke når jeg fikk brev forrige gang, for jeg var til tidlig UL forrige gang fordi jeg og baby var så små.
 
Jeg fikk brevet veldig fort etter at legen sendte inn papirer til sykehuset. Kanskje en ide å etterlyse info om det er lenge siden papirene ble sendt?
 
28. August

Tror det er gutt. Storebror ønsker seg veldig en lillesøster så vi håper egentlig alle på det...
 
5 september skal jeg. Da er jeg i uke 19. Var privat i uke 14,da så alt vell og bra ut og det kunne se ut som en liten jente på lur :)
 
Jeg var på ul i går og hadde en utrolig fin opplevelse!
Ho som utførte ultralyden hadde god tid og forklarte masse underveis :) det var ingen problem å se kjønnet, her var det ingen tvil om at det var en liten gutt som bodde i magen :D men han lå litt vanskelig til, så ho fikk ikke sjekka alle fire hjertekammerene ordentlig, og satt derfor opp en ny time om noen uker. Det var ingen grunn til å tro at noe var galt, fe ville bare dobbeltsjekke. Jeg synes det var veldig bra jeg, da får vi flere og bedre bilder også :) er det andre som har opplevd noe lignende, altså å få ny time?
 
Jeg var på ul i går og hadde en utrolig fin opplevelse!
Ho som utførte ultralyden hadde god tid og forklarte masse underveis :) det var ingen problem å se kjønnet, her var det ingen tvil om at det var en liten gutt som bodde i magen :D men han lå litt vanskelig til, så ho fikk ikke sjekka alle fire hjertekammerene ordentlig, og satt derfor opp en ny time om noen uker. Det var ingen grunn til å tro at noe var galt, fe ville bare dobbeltsjekke. Jeg synes det var veldig bra jeg, da får vi flere og bedre bilder også :) er det andre som har opplevd noe lignende, altså å få ny time?


Var på oul i dag, der skjulte det seg ei jente .:)
Holdt på å få ny time siden hun rørte seg veldig, var innom alle posisjoner som det går ann å ligge i der inne. Men etter tredje jordmor var å så på henne så fikk vi sett hjerte ordentlig :)


Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3
 
Back
Topp