Ordinær ultralyd?

Skal 14. aug :) Vet at det er en der inne siden den andre ble borte i uke 7. Har jentefølelse denne gangen, men har også drømt at det blir en gutt som skulle hete Noah :p
 
Skal på OUL 8. aug, da er jeg 17+6 :)
Har guttefølelse, men har drømt at det er jente og pappaen tror jente - så nå er jeg bare forvirret ;) Uansett er det viktigste at barnet er friskt! Var til jordmor i går og fikk høre en veldig sterk og fin hjertelyd. Jordmor mente at hjertelyden høres perfekt ut, og det var fantastisk å høre!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi skal på OUL 5.august. :) Både jeg og sambo tror det er en gutt inni her:) Skal bli spennende å se om vi har rett..:) Vi vet det bare er en, var på ul i uke 12:)
 
Vi skal på OUL 20.august, da er jeg i uke 19+4. Siden dette er prøverør var vi på tidlig UL i uke 7, så har sett ett hjerte :) Jeg har skikkelig guttefølelse :) så blir spennende å se om det stemmer :)

Huff....feil...den 20.august er jeg 18+4 :) ikke 19+4 som jeg har skrevet :-///
 
Vi skal på oul 4 september. Da er vi 20+1. Fryktelig lenge til, men vi får smøre oss med tålmodighet!
Har hatt ul tidlig så vet det er 1.
Vi har guttefølelse
 
Skal på oul 7.august! :D Jeg har jentefølelse og har hatt det hele veien :) Men mange tror vi får gutt! Så det blir spennende :D
 
Har den 8.august, har en følelse av gutt. Har sett tidligere at det bare er en stk der inne, og har hørt hjertelyden tre ganger. Gleder oss veldig til å se, selvom vi egentlig ikke vil vite om det er en han eller en hun. Spørs om jeg klarer å holde nysgjerrigheta i sjakk....
 
Vi skal op OUL 13 aug, er da 20+1. Ble egentlig innkalt 03 September men synes det var litt i seineste laget så vi fikk heldigvis byttet oss til litt tidligere :)
 
Var på ultralyd i går :) trodde jeg var 18.uker men var visst 17+3. Ny termin 6. Januar:) gjør ingenting det, litt større sjans for januarbarn da!

Ble litt skuffet for vi fikk ingen bra bilder med oss, fikk et av hjernen, (det var det jeg hang opp på kjøleskapet, hihi) mageomrisset og rompa. Legen sa det var en gutt, men vi kunne ikke se noe. "Heldigvis" lå morkaka litt langt nede så må på ny ultralyd i løpet av høsten for å sjekke om den har flyttet seg. Så kanskje vi får gode bilder da :)
 
Vi skal også 7.august, da er jeg i uke 18. Var i uke 12 på tidlig UL, så vet det bare er ett lite knøtt der inne :) magefølelsen har sagt gutt hele tiden, men det gjenstår å se om vi har rett....;)
 
Skal også på to forskjellige sykehus. Både 22.8 og 2.9. Får ekstra oppfølging pga sykdom. Så skal på organ ul på fredag. Gleder meg. Er da 15+2

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Oul 30.august her, er da 18+5. Har allerede vært på to ultralyder tidligere, i uke 7 og 12, så vet det bare er en, og at hjertet slår. Er litt bekymret pga kvalmen min og mangelen på inntak av mat og næring, så skulle ønske at tiden gikk mye fortere!
 
Sniker litt fra desember.. :p
Foreløpig termin 28. des, men har en veldig sterk følelse på at jeg blir satt til førsten av januar..
Skal på oul i morgen, så da får vi se om jeg havner her inne eller ikke ;)
Hadde veldig sterk følelse på jente i førsten. Nå er jeg sikker på at det er gutt :p
 
Vi var på tidlig ul 10.Juni, for å sjekke hvor langt vi var på vei. Da var vi 9+5:) Var på ul igjen 18.Juli, da var vi 15+2 - jordmor sa at visst vi ville vite kjønnet så måtte vi si ifra - for det var det første hun så :) liten gutt som lå å vinka i magen, hatt skikkelig guttefølelse også. Skal på ny ul igjen 15aug - da er vi 19+1 og sambo spurte mamman min om hun ville være med denne gangen, siden han har vært med på begge to tidligere å vi skal på 3d senere:) hun ble sååå glad!!!! :)


Lillegutt <3
 
Apropos 3D UL så er det som oftest lov til å ta med flere på den, som feks søsken og besteforeldre. Min mor skal få være med oss, men det får hun ikke vite før bursdagen sin, da blir hun nok hoppende glad :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi skal i morgen 1.August, og jeg gleder meg så mye at jeg tisser meg ut snart! Kjempespent!!!! Har jentefølelse faktisk. Trodde gutt helt i begynnelsen. :) Håper de klarer å se kjønnet! :)

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥



Vi skal også imorgen :D Gleder oss helt enormt :D
 
Back
Topp