Ordinær ultralyd: skal dere vite kjønn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Ja er for nyskjerrig :p skal på oul 10 april og jeg sliter med å vente, så krysser det jeg har for at di ser hva som ligger i magen <3

Vi skal ikkje vite :)

JA! :-) Akkurat det samme hvem det er der inne, å hvis jordmor kan se så vil vi vite.

Vi ville vite det sist, da det ble jente. Jeg er veldig motivert til å ikke vite med nestemann ^^

Sist ville vi ikke vite, nettopp for å unngå altfor mye rosa eller lyseblått. Så vi har en samling av det som finnes av nøytralt babytøy i Norge, Irland og Canada. Jeg var helt sikker på at det var gutt, men ut kom det en liten jente. Hun er nå 3,5 år og har snakket om å få småsøsken i halvannet år allerede, men har ikke fått vite at det er noe på gang.
Det siste året har hun påstått at hun skal få en lillesøster OG en lillebror som skal være tvillinger (venninnen min fikk gutt+jente i sommer). Så vi må jobbe en del både med konseptet "bare én baby". Så er vi usikre på om det blir lettere for henne dersom vi vet om det blir lillesøster eller lillebror. Skal på ultralyd imorgen (13+1) så vi må snart bestemme oss ;)

Jaa! Har oul nå på torsdag :)
Føler jeg knytter meg mer til den i magen om jeg vet kjønn :)
Det er det jeg også tenker... Nå aner jeg jo ingenting og ikke kjenner jeg noe særlig med liv heller, så det hele er litt uvirkelig... Tenker at når vi får vite om det bor en gutt eller jente der inne, så får jeg mer forhold til magen :)

Jeg syns det virker koselig å ikke vite, men her vil far i hus vite. ☺️ alle er velkommen her ❤️

Vi ønsker å vite, blir selvsagt glad uansett hva det blir! Men kjekt å kunne handle inn litt gutte- eller jenteklær. Og planlegge babyrommet ;)

Nei :)

Back
Topp