Ordinær ultralyd: skal dere vite kjønn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Det skal vi, vi er altfor nysgjerrige og utålmodige. :)

JA!!!! :D nå er jeg sååå nysgjerrig da jeg har måttet vente så lenge!! Skal ikke før etter påske, og da er jeg 20+2... Ser det er mange som har fått vite det leeeenge før...
Så fort jeg får vite det blir det handling av rosa eller blått ;) har en følelse på at det blir mye rosa, så blir spennende og få fasiten :D ;)

Ja, vi ønsker å vite. Supernysjerrig på hvem som er inni magen :D

Vært litt spennende å ikke vite, men jeg er nok litt for nyskjerrig :P
Har selv en følelse på jente, og min kjære føler det blir en gutt :D

Last edited:
Oh yes! Her skal en kort navneliste og et vakkert babyrom være klart <3 så kjønn må vi vite. Er det ikke tydelig på denne ultralyden drar vi til og med til privat :-)

Jaa superspent. Må vente helt til uke 20+5.. Får bare vente i spenning

Jaa, klarer ikke vente! Gleder meg til å starte innkjøp, selv om jeg ikke er helt rosa/blått-typen, men en liten kjole f.eks skulle det bli jente, eller en tøff bukse til lillemann blir det nok. :-)

Vi får vite om det er lillebror eller lillesøster i magen nå på fredag. Superspent!! Spiller ingen rolle hva det blir, glade er vi uansett, men det blir godt å kunne gi minien et navn, ikke minst for den vordende storebroren. ;P

Får se om det blir mulig å se det, var oul 18.mard, men da lå navlestrengen mellom beina og babyen hadde beina i kryss i tillegg :p skal tilbake 31.mars for ny oul da målene var litt for små til å sette ny termin :)

Nei:) Visste ikke med de to andre heller. I går måtte jeg lukke øynene da hun skulle måle lårbenet...da jobbet jeg hardt med meg selv for ikke å sniktitte;)

Ja, jeg tror vi skal vite.. Vi har problemer med å finne navn som vi begge liker, så da er det hvertfall greit å begrense det til 1 kjønn;) Vi har klær til både gutt og jente, men litt må jeg jo handle når vi vet hva det blir.

Jaa! Har oul nå på torsdag :)
Føler jeg knytter meg mer til den i magen om jeg vet kjønn :)

Vi vil vite, og får forhåpentligvis svaret på fredag :) Iiih, spent!

Back
Topp