Ordinær UL

MissMarthe

Blir kjent med forumet
Jeg har endelig blitt innkalt til UL, men den er ikke før i uke 19+5. Er ikke dette veldig sent? Eller er det normalt? Mitt første svangerskap så vil gjerne høre andres erfaringer. På forhånd takk for svar

Uke 18-20 sa jordmor til meg:)

Det sies vel at den skal legges til uke 18-20, så det er nok helt innafor, ja :) Selv om jeg skjønner det er kjipt å være i "siste pulje" altså.

Det sies vel at den skal legges til uke 18-20, så det er nok helt innafor, ja :) Selv om jeg skjønner det er kjipt å være i "siste pulje" altså.
Ja, jeg har vært på tidlig UL og tatt NIPT test i Sverige...alt ser bra ut med babyen, men ingen har kunne fortelle meg kjønnet enda så det er det jeg går å venter på...får smøre meg med litt mer tålmodighet :)

Ja, jeg har vært på tidlig UL og tatt NIPT test i Sverige...alt ser bra ut med babyen, men ingen har kunne fortelle meg kjønnet enda så det er det jeg går å venter på...får smøre meg med litt mer tålmodighet :)
Det skjønner jeg godt! Håper ukene flyr fort avgårde :)

Jeg har endelig blitt innkalt til UL, men den er ikke før i uke 19+5. Er ikke dette veldig sent? Eller er det normalt? Mitt første svangerskap så vil gjerne høre andres erfaringer. På forhånd takk for svar

Jeg fikk time når jeg er 20+2 :))) bestilte privat istedet så skal imorgen :D

Jeg fikk først 16+2 fordi jeg hadde lang syklus og ingen trodde på meg når jeg sa det, så ble kalt inn så tidlig :yuck: Men da jeg endelig ble trodd etter sjekk på sykehuset ble timen flyttet til 20+0. Kjedelig å være i siste pulje men tror det er vanlig også, står jo uke 18-20 så kan vel være som oss å få i uke 20 da:whacky059

Min er 17+5. Skulle egentlig 18+0, men måtte flytte fordi det ikke passet.

Jeg har ikke fått time før jeg er 20+1. Er 16+2 i dag. Hadde jeg hatt råd hadde jeg bestilt en privat time. Husker jeg var i «siste pulje» med førstemann også, fordi påska kom og da måtte jeg vente to ekstra uker :rolleyes:

Jeg skal inn 19+6 :)

Henvisning ble sendt på tirsdag, så hører vel ikke noe før til uka.. er 14+3 i dag, så håper de er arbeidsledige på Ahus om dagen :P

Back
Topp