MissMarthe
Blir kjent med forumet
Jeg har endelig blitt innkalt til UL, men den er ikke før i uke 19+5. Er ikke dette veldig sent? Eller er det normalt? Mitt første svangerskap så vil gjerne høre andres erfaringer. På forhånd takk for svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja okay, da ligger jeg jo innaforUke 18-20 sa jordmor til meg![]()
Ja, jeg har vært på tidlig UL og tatt NIPT test i Sverige...alt ser bra ut med babyen, men ingen har kunne fortelle meg kjønnet enda så det er det jeg går å venter på...får smøre meg med litt mer tålmodighetDet sies vel at den skal legges til uke 18-20, så det er nok helt innafor, jaSelv om jeg skjønner det er kjipt å være i "siste pulje" altså.
Det skjønner jeg godt! Håper ukene flyr fort avgårdeJa, jeg har vært på tidlig UL og tatt NIPT test i Sverige...alt ser bra ut med babyen, men ingen har kunne fortelle meg kjønnet enda så det er det jeg går å venter på...får smøre meg med litt mer tålmodighet![]()
Jeg har endelig blitt innkalt til UL, men den er ikke før i uke 19+5. Er ikke dette veldig sent? Eller er det normalt? Mitt første svangerskap så vil gjerne høre andres erfaringer. På forhånd takk for svar
Men da jeg endelig ble trodd etter sjekk på sykehuset ble timen flyttet til 20+0. Kjedelig å være i siste pulje men tror det er vanlig også, står jo uke 18-20 så kan vel være som oss å få i uke 20 da