Ordinær UL

Får min 19+6 :shifty: men prøver å tenke at kjønnet er jo uansett like morsomt å få vite og graviditeten går ikke akkurat fortere etter oul så er godt å ha noe å se frem til en god stund til:)
 
Fått 18+6, forrige gang jeg var gravid hadde jeg 18+5. Så føler det er i rute:happy:
 
Har fått time når jeg er 19+0 utifra menstermin.
 
18+5 her. To laaaaange uker til, men heldigvis ville legen min ha meg på ekstrakontroll imorgen (så jeg forhåpentligvis kan høre hjertelyd igjen...)
 
Har ikke fått innkallelse ennå så venter spent :hilarious: (Var litt treg å ordne svangerskapstime)
 
Fikk time 21.mai og er da 18+2.. har ikke vært på TUL, så er utrolig spent!!:D
 
Syns tiden snegler seg framover. Enda over to uker igjen :arghh:
 
Jeg har endelig blitt innkalt til UL, men den er ikke før i uke 19+5. Er ikke dette veldig sent? Eller er det normalt? Mitt første svangerskap så vil gjerne høre andres erfaringer. På forhånd takk for svar
Jordmor sa til meg at det er viktig å ta etter 18+0, vanskelig å se det man skal før. Jeg har fått 17+5 så er spent på om det er innafor
 
Jeg har endelig blitt innkalt til UL, men den er ikke før i uke 19+5. Er ikke dette veldig sent? Eller er det normalt? Mitt første svangerskap så vil gjerne høre andres erfaringer. På forhånd takk for svar
Jordmor sa til meg at det er viktig å ta etter 18+0, vanskelig å se det man skal før. Jeg har fått 17+5 så er spent på om det er innafor
 
Jeg har endelig blitt innkalt til UL, men den er ikke før i uke 19+5. Er ikke dette veldig sent? Eller er det normalt? Mitt første svangerskap så vil gjerne høre andres erfaringer. På forhånd takk for svar
Jordmor sa til meg at det er viktig å ta etter 18+0, vanskelig å se det man skal før. Jeg har fått 17+5 så er spent på om det er innafor
 
Jordmor sa til meg at det er viktig å ta etter 18+0, vanskelig å se det man skal før. Jeg har fått 17+5 så er spent på om det er innafor

Sært... Etter menstermin så er jeg 18+1 når jeg skal ha oul, men siden el kom sent så er jeg nærmere 17+4 da. Men da jeg sa til jordmor at syklusen min var lang så sa hun at det spilte ingen rolle, de gikk utifra menstermin og vanlig sykluslengde. Legen min spurte heller ikke noe om sykluslengde eller lignende da han la inn termin og sendte inn henvisningen.
 
Sært... Etter menstermin så er jeg 18+1 når jeg skal ha oul, men siden el kom sent så er jeg nærmere 17+4 da. Men da jeg sa til jordmor at syklusen min var lang så sa hun at det spilte ingen rolle, de gikk utifra menstermin og vanlig sykluslengde. Legen min spurte heller ikke noe om sykluslengde eller lignende da han la inn termin og sendte inn henvisningen.
På det stedet hun hadde jobbet eller hatt praksis eller hva hun sa mente hun at det var flere som måtte komme tilbake da de ikke så det de skulle. Men allikevel har jordmor skrevet menstermin. Men siden jeg hadde tul på sykehuset gikk de ut ifra den når de satte opp oul. Skiller over en uke :laughing002
 
Back
Topp