Oppskrifter/Middagstips

Vel... Siden jeg er veganer regner jeg med det ikke er så mange som er interesserte i mine tips :) Slepper å bekymre meg for å få i meg "nei-mat" da, så lenge jeg vasker grønnsakene skikkelig... ;)
selvfølgelig interessert i dine tips.. Du må jo være ekstra nøye med vitaminer og duv næring for å få i deg proteiner etc.. Så kjør på Kanskje du har noen super tips

I dag fikk jeg akutt lyst på blandaball/fiskeball.. Kokt kålrabi, gulrot, strkt flesk og ekte tine meieri smør til!!! Himmel! Å så fort gjort da gitt:) God gammeldags husmanskost som man glemmer litt bort i hverdagen;)

Vel... Siden jeg er veganer regner jeg med det ikke er så mange som er interesserte i mine tips :) Slepper å bekymre meg for å få i meg "nei-mat" da, så lenge jeg vasker grønnsakene skikkelig... ;)
Kanskje du har en oppskrift på deilig bønnestuing i diverse variasjoner??? Skal ha det til helgen, men har lyst å prøve annen oppskrift:) og har du oppskrift på god falaffel?? D er så deilig, men fram til nå har jeg ikke greid å lage den god selv:oops:

Mm hva med fylte paprika :) helt fantastisk nydelig!! Med ris/pasta og en salat!! •vann i munnen• fyll den med hva du vil- min mann er vegetarianer, og forde om jeg har kjøtt i min, så frister hannes paprika mye mer enn min ;)

Mm hva med fylte paprika :) helt fantastisk nydelig!! Med ris/pasta og en salat!! •vann i munnen• fyll den med hva du vil- min mann er vegetarianer, og forde om jeg har kjøtt i min, så frister hannes paprika mye mer enn min ;)
Oppskrift... Elsker oppskrifter:-)

Kanskje du har en oppskrift på deilig bønnestuing i diverse variasjoner??? Skal ha det til helgen, men har lyst å prøve annen oppskrift:) og har du oppskrift på god falaffel?? D er så deilig, men fram til nå har jeg ikke greid å lage den god selv:oops:
Vet du.. Nesten litt flaut å si det.. Men jeg bor i Oslo, så all falaffel jeg har spist foreløpig har vært kjøpt på gatekjøkken ... :p Men kjøpte en hemp pannekakemix på Coop som visstnok skal kunne brukes til falaffel så det skal prøves ut :D Ellers er jeg ikke så god på bønnene heller, sånn rent annet enn å bruke krydderpakke på dem, for bønner tåååler jeg ikke nå i svangerskapet :p Visst du går inn på yummly.com har de ueendelig mange nydelige og spennende oppskrifter! Jeg søkte på "vegan bean pot" og fikk opp godt over 50 oppskrifter der! :)
Det som er litt kjekt med bønner er jo at de kan brukes til alt! I suppe, salat, pai, stuing, lasagne, taco, asiatiske retter, hamburgere, osv osv! :) Lykke til da, post det her når du er ferdig da :D

Back
Topp