Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Synes ikke noe om det jeg heller. Det går mye i barnehagen for tiden, så får han det så får han det, men har blitt tilbudt flere ganger å besøke folk som har det for å bli ferdig med det, men jeg kjenner at det ikke er greit altså!
Hadde jeg visst at det "passet" å bli syk kunne jeg nok vurdert det, men i unntakstilstanden kalt småbarnstiden er det uaktuelt å gjøre livet mitt noe vanskeligere
Grådig kjipt å vite man har oppsøkt smitte med vilje dersom barnet er så uheldig å få komplikasjoner til vannkoppene. Hadde ikke jeg villet i hvertfall.
Nei, vurderer å vaksinere for å slippe f...skapet..
Hun har unngått alle runder som har vært her til nå, heldigvis. Synes munn, hånd og fotsyken var ille nok å ha i hus jeg.
Jeg ville ikke gjort det nå hvertfall. Har på underlig vis sluppet unna tre runder i barnehagen, og er veldig takknemlig for det.
Men vil nok vaksinere hvis det ikke kommer i hus før småskolen er fullført.
Både ja og nei. En venninne av meg døde nesten som voksen grunnet vannkopper. Hun ble veldig beskyttet som barn og fikk det ikke da. Så jeg ville vurdert det om barnet ikke hadde fått vannkopper innen en viss alder. Det mener jeg huske mamma gjorde med meg da jeg ikke hadde fått det ganske gammel. Dritt der og da, men glad jeg slipper det som voksen med sykehusinnleggelse og det hele.