Oppsøke vannkoppesmitte

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Hva synes dere om det?

Synes ikke noe om det jeg heller. Det går mye i barnehagen for tiden, så får han det så får han det, men har blitt tilbudt flere ganger å besøke folk som har det for å bli ferdig med det, men jeg kjenner at det ikke er greit altså!

Hadde jeg visst at det "passet" å bli syk kunne jeg nok vurdert det, men i unntakstilstanden kalt småbarnstiden er det uaktuelt å gjøre livet mitt noe vanskeligere :P

Grådig kjipt å vite man har oppsøkt smitte med vilje dersom barnet er så uheldig å få komplikasjoner til vannkoppene. Hadde ikke jeg villet i hvertfall.

Det er noe jeg aldri ville gjort selv. Sykdom er noe jeg prøver å beskytte barna mine mot, så godt det lar seg gjøre, ikke noe jeg oppsøker med vilje.

Ja det syns jeg er helt greit.

Nei, vurderer å vaksinere for å slippe f...skapet..
Hun har unngått alle runder som har vært her til nå, heldigvis. Synes munn, hånd og fotsyken var ille nok å ha i hus jeg.

Det gjorde vi da jeg var barn. Mamma fikk det som voksen og ble styggdårlig.

Jeg ville ikke gjort det nå hvertfall. Har på underlig vis sluppet unna tre runder i barnehagen, og er veldig takknemlig for det.
Men vil nok vaksinere hvis det ikke kommer i hus før småskolen er fullført.

Har hatt vannkopper i voksen alder og anbefaler det ikke. Men ville nok ikke oppsøkt smitte når mine var små tror jeg..

Ja eg ville gjort det pga få gjort det pga eg har hørt og haft folk i familjen som har haft det i voksen alder og det er j*****

Oppsøker da vel ikke smitte? :p

Både ja og nei. En venninne av meg døde nesten som voksen grunnet vannkopper. Hun ble veldig beskyttet som barn og fikk det ikke da. Så jeg ville vurdert det om barnet ikke hadde fått vannkopper innen en viss alder. Det mener jeg huske mamma gjorde med meg da jeg ikke hadde fått det ganske gammel. Dritt der og da, men glad jeg slipper det som voksen med sykehusinnleggelse og det hele.

Oppsøker da vel ikke smitte? :p

Man oppsøker smitte når man tar vaksine da om jeg skal være vrang :P Men ja, skjønner at mange ikke syns det er greit.

Back
Topp