Opprop

E her :) alt e bra med oss.. et, spis og søv :) veldig smilanes å pratsom liten fyr :)
 
Jeg er her :) Innom et par ganger i uka. Må jo følge med litt!

Linnea Madeleine er 3 mnd i dag 4.Desember og er en drømmebaby :p . Rolig, blid og sosial. Smiler mye. I en måned har hun sovet rundt. Legger henne ca 23-23.30 også sover hun til 7-8.00. Får pupp også sover hun et par timer til. Kan bli vant til dette ;)

Vi heva sengen hennes da hun var syk og etter det sov hun rundt. Kanskje tilfeldig. Har også vært konsekvent fra dag en om å la henne sove alene i sin seng på natta. Ingen dulling der.

Tilværelsen som tobarnsmor er fantastisk. Eldstejenta på 10 var litt sjalu i starten, men det har gått seg til og vi snakker sammen om det.
Jeg nyyter dagene hjemme! Faktisk har jeg begynt å grue til å gå tilbake på jobb i august..... meen, det er jo lenge til enda :D

Nå blir det barnedåp på søndag og ellers juleforberedelser. Virkelig en herlig tid vi er inni nå. Flytter inn i ny leilighet i februar. :p årh gleder meg!
 
Jeg er her litt i perioder :p Det går bare bra med oss, vi koser oss masse, og han er verdens herligste lille krabat! babler, smiler, og ler litt iblandt. Har litt problemer med å finne søvnen, da han vokner lett, og sliter med å slappe av på dagtid. Har også fortsatt litt vondt i magen sin, og jeg lurer på om det er tenner på vei? I alle fall tygger/sutter han mye på hendene sine, og slever mer enn han gjorde før.

Dagene forsvinner liksom, vi gjør noe hver eneste dag.
 
Så koselig å høre litt :)
Her går dagene med til skole og barna <3 Sambo storkoser seg hjemme i permisjon.
 
Har ikke vært mye her men innom av og til:). Vi storkoser oss med den nye tilværelsen:). Lillegutt har allerede blitt 8uker gammel og vokser som bare det. Klærne i str 62 begynner allerede å bli for små så det er en lang gutt:). Han har begynt å smile og lager lyder så det er gøy:). I tillegg har han blitt sterk i klypa og er en racer på å lugge mammaen sin:);).
 
Back
Topp