Opprop

Jeg er her, tilværelsen er veldig fin med snuppa på 3 mnd:) ikke fått noen rutiner enda, hun sover godt men aldri på kvelden og sovner seint:p men har ikke orket å styre med det enda. Sover når hun sover,

Enn med deg og din familie?:)
 
Er her litt til og fra :) går veldig bra med oss :) koser oss som en familie på 4 :) lillebror sover godt, og sover natten gjennom :)
 
Er her fleire gonger for dagen. :) Jacob har blitt skikkelig sovedyr. I natt sov han 10 timer i strekk og gav mammen panikk fleire gonger... :) Dagene går med til babling, smiling og kosing. :) Idag har han vært på barselstreff med 4 andre babyer, men han sov seg gjennom heile treffet... ;)
 
Jeg følger med her ;) Vi koser oss veldig som familie på 4! Lille snuppa er en liten solstråle, og skravler en hel masse!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er her jeg også! :)
Storkoser meg som nybakt mamma og nyter tiden. Føler lille jenta mi vokser så alt for fort. Dagene går med til kos og prating, ut og gå tur og litt besøk her og der. :) Er fantastisk!!!
 
Jeg er også her.

Vi storkoser oss:) Han har sovet godt på natten lenge. Ofte vi får 7-8 timer i strekk, men de siste dagene har han vært så tett at han har våknet før. På dagene er det smiling, babling, og latter<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er innom hver dag:) tilværelsen er fin, men fortsatt litt uvant. Men er helt fantastisk og ha en liten prinsesse:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Opp og ned, gode timer/dager og så perioder med mye skriking. Slitsomt, sjelden mange timer søvn, men også mange koselige øyeblikk med kontakt med vår åtte uker gamle sønn.
 
Er her og på august siden snuppa kom 5 uker før tiden;) hun er 4 måneder på mandag og vi storkoser oss med mye trilleturer, lek og kos. Hun sover fra ca. 18.30 til alt fra 05-07 før mat og så sover hun ca 3 timer igjen før neste måltid:) så her klager vi ikke;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er her :)
Har mer en nok å gjøre på dagen og stor koser meg med lille Emma som er snill og blid. Hun sover godt på natta og formiddagen og kortere dupper på ettermidsag og kveld. Vi har ikke kommet i noen som helst rutine men skal prøve å få det til på nyåret.
 
Jeg er her, tilværelsen er veldig fin med snuppa på 3 mnd:) ikke fått noen rutiner enda, hun sover godt men aldri på kvelden og sovner seint:p men har ikke orket å styre med det enda. Sover når hun sover,

Enn med deg og din familie?:)

Deilig denne perioden :) elsker å kose med henne på kvelden når de andre er lagt, viktig med alenetid :) Blir 3mnd 20 desember så er en liten stund igjen til rutiner her og, men venter nok enda litt til! Trossalt sistemann :-O
 
Er her og på august siden snuppa kom 5 uker før tiden;) hun er 4 måneder på mandag og vi storkoser oss med mye trilleturer, lek og kos. Hun sover fra ca. 18.30 til alt fra 05-07 før mat og så sover hun ca 3 timer igjen før neste måltid:) så her klager vi ikke;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Wow! Ja det var flott, når kom hun inn i den rutinen?
 
Jeg er også her.

Vi storkoser oss:) Han har sovet godt på natten lenge. Ofte vi får 7-8 timer i strekk, men de siste dagene har han vært så tett at han har våknet før. På dagene er det smiling, babling, og latter<3


Sent from my iPhone using BV Forum

For en hærlig tid :) 7-8 timer er jo supert!
 
Er her fleire gonger for dagen. :) Jacob har blitt skikkelig sovedyr. I natt sov han 10 timer i strekk og gav mammen panikk fleire gonger... :) Dagene går med til babling, smiling og kosing. :) Idag har han vært på barselstreff med 4 andre babyer, men han sov seg gjennom heile treffet... ;)

Hehe, rart med det! Så fort de sover litt mer enn vanlig må jeg sjekke om de puster osv! Her må jeg fortsatt vekke etter 4 timer, legger dårlig på seg.. Melka mi var ikke nok :( Menmen.. vandt med det.

Er du mest på generelt da eller?
 
Hehe, rart med det! Så fort de sover litt mer enn vanlig må jeg sjekke om de puster osv! Her må jeg fortsatt vekke etter 4 timer, legger dårlig på seg.. Melka mi var ikke nok :( Menmen.. vandt med det.

Er du mest på generelt da eller?

Kikker både her og generelt fleire gonger for dagen. :)
 
Jeg er innom av og til :)
Jakob André er snart 3mnd og alt går veldig bra, sover hele natten og er generelt en veldig blid og fornøyd baby :) har de siste dagene vært litt plaget av tannfrembrudd men har roet seg igjen nå :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er her enda :D koser oss med verdens snilleste baby <3 ho er enten blid som ei sol, elr så sover ho <3 å ho eeeelsker å bare ligge å kose <3 lykkelig!!!!


Stolt 4 barns Mor <3
 
Har ikke vert flink å være innom her. Men fikk en liten hilsen fra lillehemmelighet:) super koselig. Mini henger på puppen og er blitt tjukk og feit:p han er snill og god og veldig kosete ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp