Opprop ! :-)

Bra at noen forsøker å få liv her! Det er fint lite som skjer på vårt forum, så jeg har nesten gitt det opp. Men håper det blir bedre

Her er det vinterferie på skolen, så eldstemann er hjemme. Han kjeder seg allerede... Formen min er ikke helt på topp, så jeg er nok ikke kjempe festlig å være sammen med heller. Men vi har vært ute og spist lunsj på Egon, og så har vi vært på mamuttsalg på bokhandelen. Nå fyrer vi i peisen og slapper av.

Jeg gleder meg til mars begynner, da begynner ting å nærme seg sakte men sikkert! Kanskje jeg får litt mer lyst til å kjøpe babyting og finne frem det gamle jeg har også. Til nå synes jeg tiden frem mot fødsel har vært uendelig lang, så jeg har ikke hatt motivasjonen til å sysle med den slags aktiviteter enda. Men nå begynner jeg å se enden på det, og det hjelper å ha passert 30 uker også

Jeg 100% sykemeldt, så sniker innom her litt hver dag. Holder på å vaske en haug med baby klær/sengklær som jeg arvet av min svigerinne, så mer enn nok av klær de første månedene kan man trygt si at vi har.

Heia!
Sitter her svett, og anpusten som bare det etter å ha gått opp bakken fra Nav kontoret med en bittelitt sein permisjonssøknadlevering. Er helt sjokkert over hvordan kroppen ikke orker noe som helst om dagen. Er sykmeldt her også, så dagene går rimelig laaaaangsomt, men 9 uker igjen sånn ca, så må vel bare holde ut. Nå skal jeg inn å bestille meg togbillett til østlandet for å besøke familien min (Feire mammas 50årsdag og dessverre gravlegge min bestefar). 
Får håpe været er noe bedre på østlandet enn det det er her i rogaland, når jeg sto opp hadde det snødd og sola skinte, innen jeg var ute av dusjen var alt grått og det regnet.. Sååå typisk!! 

Håper dere Maimammaer får en finfin dag :D 

er her! etter en fin hel med sol, er det tilbake til sne, sludd og regn... men det er mildt da!

formen er bra, har hatt to uker uten noen ondter, men nå kjenner jeg det ørlitegrann i bekkenet, men kan ikke klage...

er ikke her inne på jobben, så det blir stort sett på ettermiddager/kveld.

nå venter jeg på pizzan(hjemmelagd) som står i ovnen og is til dessert! mannen skal på trening så idag er det alenemiddag.

Jeg er heremoticon

Stort sett inne hver dag,men ikke den ivrigste på å kommentere kanskje:)

Formen er som så...Sykemeldt her,jobber nå bare 1 dag i uka:)

Jeg er innom hver dag- skriver ikke så mye men syns det er gøy å følge med på hvordan alle mager vokser;) Nå skal jeg rydde huset før det blir Pomp de lux party- det blir dyrt;)

Er innom og leser stort sett hver dag, men er ikke så ivrig på å skrive som jeg var før alt ble forandret på bv..

Jeg er innom hver dag

Formen er elendig for tiden. Bekkenløsningen går opp og ned, men sover godt så jeg kan ikke klage for mye på den. Magen derimot..... Den er i krig med seg selv! Er også kvalm og har mye mageknip. Håper det går over snart, ingenting ser ut til å hjelpe

Ellers har jeg begynt å grue meg til fødselen igjen. Begynner å revurdere hele svangerskapet (det går ant det vel? )

Hehe , det er nok litt værre å revurdere hele svangerskapet , så du må nok bare finne den beste måten for deg og takle det på :-) Blir nok både en koselig og fin opplevelse tror jeg :-)

Sylvanas skrev:
Jeg er innom hver dag

Formen er elendig for tiden. Bekkenløsningen går opp og ned, men sover godt så jeg kan ikke klage for mye på den. Magen derimot..... Den er i krig med seg selv! Er også kvalm og har mye mageknip. Håper det går over snart, ingenting ser ut til å hjelpe

Ellers har jeg begynt å grue meg til fødselen igjen. Begynner å revurdere hele svangerskapet (det går ant det vel? )

Hei, her er jeg.

Jeg er ikke innom daglig, men stort sett noen ganger i løpet av uka. Dagsformen er bra.

Jeg er innom hver dag og prøver å være flink til å kommentere og skrive litt.

Ble sykemeldt før helgen oga kynnere/premature rier og jobber bare 2 dager i uken nå. Håper veldig at jeg klarer å jobbe helt frem til permisjonen!

:)

emoticon  hei hei.Jeg er også innom hver dag , men skriver ikke så ofte.

formen kunne vært bedre men skal ikke klage;)
Tenk vi er snart i mars og har da bare 1 HEL mnd til termin;)

Heisann!!
Koselig å lese om hvordan alle har det! Skjønner at det er fler enn meg som har diverse plager.. Jeg er så sliten som jeg aldri før har vært, tror jeg..Og enda er det 12 uker igjen ;) Sover dårlig og plages mye med tungpust, hevelser og hjertebank. I tillegg har jeg bekkenløsning. Så ja, been better. Men, uansett så gleder jeg meg såå mye til pjokken kommer at alt dette er jo verdt det!

Forrige uke hadde vi smak av vår her jeg bor, og det håper jeg et blir mer av fremover. Bekkenet tillater ikke skigåing nå uansett, så da vil jeg helst ha bare veier og varme. Merker at sola gjør at energien kommer litt tilbake!Deilig!

Heihei, jenter! Jeg er her innimellom! Skravler ikke akkurat, men jeg satser på at det blir mer av det jo nærmere fødsel vi kommer. Og nå nærmer det seg, jenter!!!

Hei, jeg er innom her rett som det er, men er visst ikke så aktiv. Har vært heldig og hatt lite plager nå i andre trimester, så det er deilig. Var på 3D-UL for en ukes tid siden, noe som var en flott opplevelse! Gleder meg noe enormt til å få se lillejenta på ordentlig, og heldigvis går ukene ganske fort for tida (i motsetning til i begynnelsen som var pyton). Har begynt å tenke mer på hva vi trenger av utstyr, og at det faktisk bør ordnes snart. Og navnepraten må tas opp igjen etter mange ukers dvale.:)

JEG ER HEEER!

Formen er overraskende bra idag! Om den bare kunne vært sånn hver dag.... *ønske*

Jeg er her inne alt for lite. Var litt aktiv i begynnelsen, men så stoppet det opp. Kanskje det blir bedre nå!
Jeg er 100% sykmeldt pga bekkenløsning, så jeg trenger jo noen å kommunisere litt med :)

Ser jammen ut som om vi er en god gjeng her ennå :D Hurra :D

Jeg er stortsett innom hver dag :) Formen er upåklagelig egentlig, men merker selvsagt nå at ting begynner å bli litt tyngre og magen setter litt begrensninger for meg av i til ;) Det er kanskje ikke så rart. Kjenner også at huden strekkes raskt og at de herjer bra inni der for er nesten følelsesløst enkelte plasser :P Men det er verdt det så lenge det kommer ut to friske nurk :) Nå har jeg planer om å slappe av og og kose meg med siste forberedelsene de ukene som er igjen :)

Back
Topp