Opprop ! :-)

MammaiMai

Flørter med forumet
Synes det blir mer og mer stille her i perioder jeg , så tenkte vi kunne ha et lite opprop for å se hvor mange som er innom i løpet av dagen :-)

Hvordan er dagsformen deres i dag?
 
Den viker bre så langt i hvertfall. :-)
Men når jeg ser ut av vinduet som de siste dagene nærmest har varslet vår og ser at det SNØR igjen, ja da, blir jeg nesten litt deppa. ;-p
 
Kjenner til den , snøen var nesten helt borte i går , og i dag er bakken blitt helt hvit igjen -.- Men , er ikke sååå lenge til våren og vårbarna kommer :-)
 
Her er det grått og regn i dag, etter noen nydelige vår dager i helga...men ser heldigvis ut som at det blir finere i morra... (for min del så trenger jeg ikke  mer vinter på laaaaaangt tid)
Idag må jeg på endel ærend,blandt annet kjøpe nytt regntøy til guttungen som visst går rundt med hull i rompe på det han har :P

Ang dagsformen,så er ikke den helt på topp ennå...kvalm,vondt i hodet, smerter i magen/korsrygg og svimmel, men satser at det blir bedre i løpet av dagen for skal gå å få behandling og fotsone senere :)

Så......på med støttestrømpene og prøve å få gjordt noe :)
 
God morgen :)

Opprop ideen likte jeg :)

Jeg har akkurat levert lille, store, gullgutt til barnehagen. Fra herlig vår i lufta i går, daler det ned med snø i dag. Jaja, det er jo tross alt februar, så må nok vente bittelitt til før våren virkelig setter inn.

Dagsformen her er heller laber. Kjennes som at det "strammer til" i magen og litt vondter her og der, men det ble litt dårlig søvn i natt, så det kan vel ha en sammenheng. Blir nok en liten dupp i løpet av dagen.

Ellers er det bare å tråle gjennom sider på finn.no for å se om det er noen boliger vi kunne tenke oss å se på, kan visst ta litt tid før vi finner oss et nytt, egnet sted, som vi både liker og har råd til, hehe :)

Hvordan er formen din da MammaiMai?

Ha en strålende mandag alle sammen!
 
Jeg er på vinterferie hos min mor.. de bor noen timer unna.. meg og snuppa på 3.. 
dagsformen er bedre enn på lenge:)
tenkte jeg skulle labbe til byen i dag.. det er ca 2,5 km.. tenker at når jeg går med snuppa så går det så rolig å seint uanz:) så det går sikkert fint:) 


vi skal også noen ærend da... kjøpe rosa sokker og truser til mini:) og til min mormor på ferdig middag kl 5:) deilig!!!!   

ha en vidunderlig dag.. 
 
Jeg gjør meg klar for en dag på jobb. Bekkenet er ikke noe særlig i dag heller, men jeg har hatt en god helg med lite vondt. Så humøret er bra og jeg har endelig litt krefter å bruke igjen. (Eller bruke opp heter det kanskje.. )

Vårtegnene fra i går er borte her også, nå snør det og det er grått og tungt ute. Men men, håper på bedre vær resten av uka.

Ha en flott dag alle sammen :) 
 
Her snør det også:( Så venter på nytt på våren;) Formen er så som så, har vært til Fysio i dag, og det kjennes godt nå... Gleder meg over spark og "rumling", det hjelper i de vonde periodene;) Sønnen til samboeren på fem år er her denne uka, så er spent på hvordan det går. Får ikke til å sitte på gulvet... Men vi får nok tiden til å gå, det er jo så kos å ha han her, han bor langt unna. Og samboeren har hjemmekontor nede om det blir problemer;) Ellers skal jeg begynne å få oversikt over utstyr og klær, og finne ut hva vi mangler, og det er jo bare kosarbeid:) Håper alle får en fin dag;)
 
flott initiativ :D trenger litt mer liv her inne

fantastisk vær her i dag,skikkelig påskeføre.
Sitter her med guttungen på 20mnd å ser på biler filmen(kun den det går i for tiden)
skal avgårde til jordmor snart. også begynne å gå sånn smått over hva vi trenger, og vaske utstyret til vugga/vogna.. skal ha ting klart i grei tid denne gangen da jeg sist gang var innlagt i uke 35 med rier(som heldigvis ga seg) og med god å fin bekkenløsning med gangvansker er det greit å ta ting når man klarer tenker jeg 

gleder meg til mars salget starter så vi kan få kjøpt inn bilstolen. greit å vente til det så mann kan spare noen hundrelapper:)
 
HeiHei:) Så fin ide med opprop, liker liker..Jeg slenger meg med selv om jeg ikke har vært her så mye..

Her i Rogaland er også  all vårstemning borte, og vi er tilbake til normalen med regn, regn, regn og vind da...:( Liam på 18 mnd er i bhg igjen, etter en ukes ferie, så tenker det blir bra for han..

Mens jeg har fått en kraftig halsbetennelse, og en forferdelig hoste (Vondt!) så her blir det sofa, og min obligatoriske skidag med skolen imorgen må nok utgå...Betyr at jeg må ta den igjen til neste år, noe som er dritt!! jaja...Vil ikke risikere å bli enda verre, gravid og alt...Godt at det er stille i huset, og dårlig vær så jeg kan sløve på sofaen med godt samvittighet, selvpleie..Herlig egentlig:)

Kos dere idag!


 
Hei, hei!
Jeg er sykelmeldt og har fått streng beskjed om å holde meg i ro, etter premature rier som måtte stoppes på føden, så nå blir det mye bv fremover!Kjeder meg allerede, så håper på mye aktivitet her fremover
 
Jeg er også her innimellom, sliter innimellom med at tilgangen fra jobbpcen er dårlig..

Ellers måtte jeg gråte litt av fødselshistorien på framsiden av bv i dag, hvor de måtte brekke armen på for å få babyen ut.. er generelt lettrørt for tida, og får tårer i øynene både titt og ofte om man begynner å snakke om noe som kan minne om fødsel eller små barn.. huff, hvordan skal dette gå..

30+2 i dag :D 10 uker til termin :D
 
er her jeg:) 

er sliten og har masse vonde kynnere så skal begynne å slappe mer av tenker jeg.
 
Må innrømme at det er ganske så koselig å lese om hvordan dere andre gravide har det, og hvordan deres dag ligger an til å bli :-)

Her ligger jeg fortsatt på sykehuset "i påvente av prøvesvar på leververdiene" som legene kaller det xD Håper jeg får hjem i morgen , da har jeg jo tross alt vært her i over 5 døgn i deres såkalte påvente av prøvesvar :-b Formen er egentlig utrolig fin, og begge tvillingene er i super aktivitet i magen :-)
 
Jeg er innom jobben idag og skriver og scannes og sender mine permisjonspapirer :)

Jer er på svangerskapspenger nå,da jobben ikke kan tilrettelegge for meg,så jeg håper de siste 11 ukene av svangerskapet går fort :)
 
Hei jenter!
Jeg får ikke til å lage meg kallenavn men jeg pleier å være innom her av og til.
Termin 17 mai, gleder meg :) Har ei som er født i mai 09 fra før av.
Her i finnmark er det laangt fra vår - masse snø og riktig så fint påskevær.

Ha en fin dag jenter!

Klem fra  finnmark :)
 
Er er jeg også:)

Er på jobb igjen etter en herlig vinterferie m guttene å mannen :)

Ellers syns jeg ikke formen er så veldig å skryte av....sover drit elendig fortiden - har ett eller annet i område halebeinet. Vet ikke hva det er, om det er bekkenet eller noe i den duren, har aldri hatt bekkenløsning før så vet absolutt ikke hvordan det kjennes ut. Men dette er ikke godt syns jeg. Får heldigvis snart ei vikar som jeg skal lære opp i arbeidet mitt. Det skal bli godt, så slipper jeg å stresse med d.

Ellers - ha en fin dag alle sammen

PS: I Rogaland har vi som regel 4 årstider på bare noen timer, men men syns det er herlig ute nå sjøl om grått å tris :):)
 
Er her jeg også :)

Skrev et langt innlegg, men det bare forsvant :( Får prøve igjen...

Her har vi hatt en nydelig helg med mye sol og i den anledning arrangerte vi dugnad og fikk felt ned 20 store grantrær på ca 30 meter som stod rundt huset. Så selv om det regner i dag så er det mye lysere inne enn til vanlig :D Så nå skal vi i gang med å lage en uteplass til småen kommer, så jeg har en terasse å sitte på og et inngjeret område å slippe hunden ut på. Så det skal bli bra!! :)

Merker jeg er ganske så sliten i dag. Har vært fullt hus hele helgen og jeg har passet niesene mine mens de andre jobbet ute. Er jo veldig koselig å være med dem og så glad for alle som har hjulpet oss, men tar på å ha så mange rundt seg og ikke få hvile i løpet av helgen nå merker jeg ;) Til tross for at jeg var veldig sliten fikk jeg selvfølgelig ikke sove noe særlig i natt. Småen var helt vill, har sikkert sovet mens jeg har styrt på på dagen ;) Og så har jeg begynt å få ganske ondt i hoften når jeg ligger på siden. Våkner opp med krampe, så vet ikke om det er bekkenet? Er førstegangsgravid og ikke hatt bekkenplager før, men er vell vanlig å kanskje merke litt nå?

Skal treffe venninner på kafe i kveld, så frem til det skal jeg bare slappe av og nyte en god bok tror jeg :)

Ønsker alle maidamer en fin dag
 
Er her jeg også :D Formen er fin, er sykemeldt 100% pga. at snuppa i magen har litt lite fostervann, og legen mente det skyldtes stress. (Fikk ikke tatt 3D UL heller, pga. lite fostervann, da blir bildene bare blurry :/) Så nå er sofaen blitt min venn, og jeg prøver og syselsette meg litt med noe sying og tv-titting. Været her er grått i dag, og det snør litt. Trøster meg med at mars kommer om to dager, da føles alt mye nærmere :D
 
Back
Topp