-*-*-*-*-OPPROP TORSDAG 3. MARS-*-*-*-*-

Jepps! Da har jeg endret status fra :mad: til :excited001! Ikke at det skjer noe enda, men jeg var på kontroll på sykehuset akkurat, der de konstaterte at babyen har snudd seg til hodeleie! Fy fader, altså!!!! :smiley-bounce016 Jeg var ca 92 % sikker på at det skjedde i går, men turte ikke å si det høyt, redd for å jinxe hele greia. Den luringen har ligget feil vei siden uke 22 ca, og snudde seg i går på 40 + 4. Er det mulig?!

Så da ville de ta vannet mitt i dag og få igang en normalfødsel! Jeg fikk lov til å komme tilbake i kveld, siden vi har en som blir 5 år i dag:Heartred Nå er jeg så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Nåde den babyen om h*n snur seg tilbake før de rekker å ta vannet nå, altså!
Jeg kan jo ta over tråden her i morgen, så slipper du å tenke på deg :) superspent på dine vegne!!! ♡
 
Jepps! Da har jeg endret status fra :mad: til :excited001! Ikke at det skjer noe enda, men jeg var på kontroll på sykehuset akkurat, der de konstaterte at babyen har snudd seg til hodeleie! Fy fader, altså!!!! :smiley-bounce016 Jeg var ca 92 % sikker på at det skjedde i går, men turte ikke å si det høyt, redd for å jinxe hele greia. Den luringen har ligget feil vei siden uke 22 ca, og snudde seg i går på 40 + 4. Er det mulig?!

Så da ville de ta vannet mitt i dag og få igang en normalfødsel! Jeg fikk lov til å komme tilbake i kveld, siden vi har en som blir 5 år i dag:Heartred Nå er jeg så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Nåde den babyen om h*n snur seg tilbake før de rekker å ta vannet nå, altså!

Så bra :) Masse lykke til, både med bursdagsfeiring og fødsel :)
 
Hå hå!! Snakk om liten luring!! :D Åh herregud så spennende!! :D:D Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne!!
Jeg kan jo ta over tråden her i morgen, så slipper du å tenke på deg :) superspent på dine vegne!!! ♡
Så bra :) Masse lykke til, både med bursdagsfeiring og fødsel :)

Tusen takk :) Føles helt uvirkelig at det ser ut til at jeg skal få oppleve en fødsel til likevel :D Yes!

Supert at du overtar, Nienna! Bare sen meg PM om det er noe, så sjekker jeg den utover dagen i morgen. Aner jo ikke hvor lang tid ting kommer til å ta. Kan jo være alt fra 1 time til uoverskuelig fremtid mellom vannavgang og ferdig fødsel :)
 
Hvis du oppdaterer dette i tråden i morgen, får Nienna det med :) Jeg er ligger og venter på at de skal ta vannet her, og får ikke oppdatert hovedinnlegget så lett fra mobilen...
lykke til... håper du snart har babyen☺
 
Back
Topp