Medusa_83
Forumet er livet
Finfint! Da står du også på listen Vil du ha med hvilket kjønn du venter?Melder meg på opprop jeg også.
Termin 11. Mars. Skal føde på st.olavs hospital.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finfint! Da står du også på listen Vil du ha med hvilket kjønn du venter?Melder meg på opprop jeg også.
Termin 11. Mars. Skal føde på st.olavs hospital.
19.mars
Har hatt en laaaang natt med masse kynnere og skikkelig brenning/stråling i underlivet/lysken. Stikker masse i sidene, men han har prøvd å lure meg før så tør ikke være optimistisk helt ennå
Spennende at det skjer noe, i alle fall!23 mars
På vei til innskriving på sykehuset, så satser på de kan sjekke om de siste dagers kynnere og murringer har hatt noe effekt
Hurra! Turte ikke oppdatere her ute før du hadde "kommet ut" i offentligheten Kos dere SÅ masse!Født 2 mars
Blæ! Håper dere blir friske snart!26.Mars. lei av å være syk. 2 uker med influensa og oppkast i hele familien. Babyen må vente med å komme til vi blir friske
Høres helt perfekt ut!Tusen takk! Veldig glad for at jeg ikke måtte dra til sykehuset i natt, i alle fall. Blir familieselskap i ettermiddag, men kjører ganske rolig i år Stas å bli 5 år!
Ja, ikke sant! Begynner å bli mange hjerter øverst nåDet er så koselig å se at fødelista fylles opp.
Jeg er her i dag og. 31. Mars.
Får satse på at det tar seg opp igjen snart, da?Termin i morgen!
Var optimist i går, men i dag kjenner jeg absolutt ingenting
Goooood tid til å komme 4. mars enda12.mars. Har hele veien sagt han kommer 4.mars, men ingenting som tyder på det gitt
Hå hå!! Snakk om liten luring!! Åh herregud så spennende!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne!!Jepps! Da har jeg endret status fra til ! Ikke at det skjer noe enda, men jeg var på kontroll på sykehuset akkurat, der de konstaterte at babyen har snudd seg til hodeleie! Fy fader, altså!!!! Jeg var ca 92 % sikker på at det skjedde i går, men turte ikke å si det høyt, redd for å jinxe hele greia. Den luringen har ligget feil vei siden uke 22 ca, og snudde seg i går på 40 + 4. Er det mulig?!
Så da ville de ta vannet mitt i dag og få igang en normalfødsel! Jeg fikk lov til å komme tilbake i kveld, siden vi har en som blir 5 år i dag[emoji813]red Nå er jeg så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Nåde den babyen om h*n snur seg tilbake før de rekker å ta vannet nå, altså!