-*-*-*-*-OPPROP TORSDAG 3. MARS-*-*-*-*-

:greet025 19.mars
Har hatt en laaaang natt med masse kynnere og skikkelig brenning/stråling i underlivet/lysken. Stikker masse i sidene, men han har prøvd å lure meg før så tør ikke være optimistisk helt ennå :shifty:
:greet025 23 mars
På vei til innskriving på sykehuset, så satser på de kan sjekke om de siste dagers kynnere og murringer har hatt noe effekt :)
Spennende at det skjer noe, i alle fall!
 
1 april :greet025
 
:greet025 Termin i morgen!
Var optimist i går, men i dag kjenner jeg absolutt ingenting :confused005
 
Tusen takk! Veldig glad for at jeg ikke måtte dra til sykehuset i natt, i alle fall. Blir familieselskap i ettermiddag, men kjører ganske rolig i år :) Stas å bli 5 år!
Høres helt perfekt ut! :D
 
Jepps! Da har jeg endret status fra :mad: til :excited001! Ikke at det skjer noe enda, men jeg var på kontroll på sykehuset akkurat, der de konstaterte at babyen har snudd seg til hodeleie! Fy fader, altså!!!! :smiley-bounce016 Jeg var ca 92 % sikker på at det skjedde i går, men turte ikke å si det høyt, redd for å jinxe hele greia. Den luringen har ligget feil vei siden uke 22 ca, og snudde seg i går på 40 + 4. Er det mulig?!

Så da ville de ta vannet mitt i dag og få igang en normalfødsel! Jeg fikk lov til å komme tilbake i kveld, siden vi har en som blir 5 år i dag:Heartred Nå er jeg så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Nåde den babyen om h*n snur seg tilbake før de rekker å ta vannet nå, altså!
 
Jepps! Da har jeg endret status fra :mad: til :excited001! Ikke at det skjer noe enda, men jeg var på kontroll på sykehuset akkurat, der de konstaterte at babyen har snudd seg til hodeleie! Fy fader, altså!!!! :smiley-bounce016 Jeg var ca 92 % sikker på at det skjedde i går, men turte ikke å si det høyt, redd for å jinxe hele greia. Den luringen har ligget feil vei siden uke 22 ca, og snudde seg i går på 40 + 4. Er det mulig?!

Så da ville de ta vannet mitt i dag og få igang en normalfødsel! Jeg fikk lov til å komme tilbake i kveld, siden vi har en som blir 5 år i dag[emoji813]red Nå er jeg så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Nåde den babyen om h*n snur seg tilbake før de rekker å ta vannet nå, altså!
Hå hå!! Snakk om liten luring!! :D Åh herregud så spennende!! :D :D Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne!!
 
På plass :-D Termin 23 mars, så kan godt vente to uker til;)
 
Back
Topp