-*-*-*-OPPROP TORSDAG 18. FEBRUAR-*-*-*-

En tråd i 'Mars 2016' startet av Medusa_83, 18 Feb 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Medusa_83 Forumet er livet

Så bra! Da kanskje det blir baby til helgen :happy::woot:

2. Medusa_83 Forumet er livet

Kanskje det skjer noe på innsiden likevel? Lov å håpe i alle fall. Her skjer det absolutt ingen ting. Nesten ikke kynnere engang. Litt vondt i ryggen iblant, da, men det tror jeg bare er vondt i ryggen, dessverre...

3. Medusa_83 Forumet er livet

Da begynner du sikkert å bli utålmodig? Bekkenkrangling hjelper ikke akkurat på...

4. Millli Guest

:greet025 26.Mars

5. Pedal Gift med forumet

Skikkelig utålmodig nå. Samtidig som at hadde jeg fått roer nå så vet jeg ikke om jeg hadde klart å komme meg ned til bilen engang. Fy satan, det gjør vondt :mad:

6. Skillz Gift med forumet

Man vet jo aldri, men trenger ikke ha noe varsel før d plutselig skjer noe da:) så kan vær d skjer før du vet d du å ;) men jeg satser(håper veldig) på fødsel til helga eller etter helga:p nå er jeg lei:p

7. nat önsker nr 3<3

8. Medusa_83 Forumet er livet

Neida. Hadde ikke noe varsel første gang :) Men du vet... :p Man leter jo etter tegn, likevel. Uti neste uke, hadde vært fint, ja! Jeg har liksom sett for meg 26. februar, jeg :D

9. Medusa_83 Forumet er livet

Off, det hørtes ikke godt ut! Har du snakket med føden om det? Om du evt kan få rekvirert ambulanse, om det er nødvendig? Samtidig er det jo utrolig hva man får til når man vet man må, og man ser litt enden på ting ;) Håper det ikke er lenge igjen for deg!

10. Februarspire Flørter med forumet

:greet025

1.mars :)

11. Mammasom19 Forelsket i forumet

:greet025
    10 mars :)

12. MRF Blir kjent med forumet

:greet025 7. mars

13. Lena87 Forelsket i forumet

26 mars :greet025

14. Medusa_83 Forumet er livet

:)

15. Lindis_87 Blir kjent med forumet

:greet025 21.mars

Last edited: 18 Feb 2016
  16. Skillz Gift med forumet

Ja d gjør man :p her har jeg tippa 25 selv:p

17. Medusa_83 Forumet er livet

Ja, med da sier vi det! Du tar 25., så tar jeg 26. ;)

• Liker Liker x 1
  18. Medusa_83 Forumet er livet

Hei! Tenkte bare å minne dere på å skrive termindato når dere oppdaterer status, så blir det litt mindre knot for meg å finne dere på listen i hovedinnlegget :)

Del denne siden