-*-*-*-OPPROP TORSDAG 18. FEBRUAR-*-*-*-

Ja da er vi to >.< tar seg opp innimellom, men så stopper det opp igjen etter kort tid... Blir ikke helt klok på dette her. Men nå har jeg mast så fælt på hu jordmora mi at jeg får komme inn til time i morgen for sjekk og muligens stripping, så kanskje det skjer noe da? :p man blir jo ganske sliten i lengden når det holder på sånn her :p
Så bra! Da kanskje det blir baby til helgen :happy::woot:
 
:greet025 Fortsatt nada som skjer, bare kynnere og masrier :p
Kanskje det skjer noe på innsiden likevel? Lov å håpe i alle fall. Her skjer det absolutt ingen ting. Nesten ikke kynnere engang. Litt vondt i ryggen iblant, da, men det tror jeg bare er vondt i ryggen, dessverre...
 
Da begynner du sikkert å bli utålmodig? Bekkenkrangling hjelper ikke akkurat på...

Skikkelig utålmodig nå. Samtidig som at hadde jeg fått roer nå så vet jeg ikke om jeg hadde klart å komme meg ned til bilen engang. Fy satan, det gjør vondt :mad:
 
Kanskje det skjer noe på innsiden likevel? Lov å håpe i alle fall. Her skjer det absolutt ingen ting. Nesten ikke kynnere engang. Litt vondt i ryggen iblant, da, men det tror jeg bare er vondt i ryggen, dessverre...
Man vet jo aldri, men trenger ikke ha noe varsel før d plutselig skjer noe da:) så kan vær d skjer før du vet d du å ;) men jeg satser(håper veldig) på fødsel til helga eller etter helga:p nå er jeg lei:p
 
Man vet jo aldri, men trenger ikke ha noe varsel før d plutselig skjer noe da:) så kan vær d skjer før du vet d du å ;) men jeg satser(håper veldig) på fødsel til helga eller etter helga:p nå er jeg lei:p
Neida. Hadde ikke noe varsel første gang :) Men du vet... :p Man leter jo etter tegn, likevel. Uti neste uke, hadde vært fint, ja! Jeg har liksom sett for meg 26. februar, jeg :D
 
Skikkelig utålmodig nå. Samtidig som at hadde jeg fått roer nå så vet jeg ikke om jeg hadde klart å komme meg ned til bilen engang. Fy satan, det gjør vondt :mad:
Off, det hørtes ikke godt ut! Har du snakket med føden om det? Om du evt kan få rekvirert ambulanse, om det er nødvendig? Samtidig er det jo utrolig hva man får til når man vet man må, og man ser litt enden på ting ;) Håper det ikke er lenge igjen for deg!
 
Back
Topp