Opprop torsdag 09.05!

Helt vanlig:) du er nok ikke alene om den følelsen.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Er nok vanlig ja, men utrolig deilig at det hvertfall finnes noen dager som det er greit og være gravid. Det gjør di andre dagene liiitt enklere og takle. Skal bli godt og bli ferdig nå. :)
 
Jeg også er jo Såklart her. 40 uker i dag. Hurra ;) Leser til eksamen, og håper at jeg får tatt den på mandag - samtidig som jeg i underbevisstheten min håper på fødsel nå! :p

Skal inn og redigere tråden i kveld med dagens oppdateringer og fødsler :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Det er ikke meningen at vi som ikke er kommet til termin skal svare her....sant? For jeg svarer aldri :)
 
Det er ikke meningen at vi som ikke er kommet til termin skal svare her....sant? For jeg svarer aldri :)
Har jo blitt en litt "hvordan-er-ståa-tråd" der alle kan svare. Er ikke så mange innlegg, så jeg går bare i gjennom på kvelden og legger inn hva som er nytt :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Er her, og har permisjon! !! Hurra! ! Blir merkelig. Gå hjemme og vente liksom. Blir lamme dager. ..

.:herq:.
 
Jeg også er jo Såklart her. 40 uker i dag. Hurra ;) Leser til eksamen, og håper at jeg får tatt den på mandag - samtidig som jeg i underbevisstheten min håper på fødsel nå! :p

Skal inn og redigere tråden i kveld med dagens oppdateringer og fødsler :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Gratulerer med 40 uker:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Er her, og har permisjon! !! Hurra! ! Blir merkelig. Gå hjemme og vente liksom. Blir lamme dager. ..

.:herq:.
Tiden går så fort atte,så nyt tiden og slapp v:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Joda, det går bra :)

Får vi en oversikt over hvor landet ligger. Spennende det :)

Ja det er spennende å se hvordan det går med de andre. Godt for oss som har en stund til termin å se at vi ikke er aleine. *ler*
 
Back
Topp