Opprop torsdag 09.05!

Still here :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er her og nettopp hatt et angstanfall i forbindelse med kommende fødsel. :confused::oops::(

Oof...så kjipt...klemmer sendes din vei :) Jeg hadde grinedag i går pga.kommende ks, skal ikke være lett det her :confused:
Er her fortsatt, og blir nok fram til mandag :p
 
Har vel egentlig ikke skjedd noe spes, har gått fra å grue seg vanlig til et skikkelig angstanfall. :( tror det kan komme av at jeg er veldig sliten og lei om dagen. Hode føles helt bomull i dag. :confused: lurer på hvordan jeg kommer til å reagere når jeg veit at this is it?! Redd jeg skal komme gråtende inn på føden fordi jeg er så redd. :(
 
Er her.... 40+4 i dag og ingen tegn på fødsel...


Venter en liten jente i mai <3
 
er her =)
 
Er her! Fikk tatt gravidbilder i går, så nå kan baby bare komme... Men ser ikke ut som h*n har tenkt til det med det første :/ veldig lei nå.. Har så mye vann at det er ubehagelig å bevege seg.. Beina mine er som modellkitt! Termin på søndag, så håper det skjer noe i helgen, viss ikke er det ny kontroll hos legen på mandag..
 
Blir igangsatt nå snart:) weeeee
 
Er her også fortsatt.. Termin i dag, men no ser det ut til at eg kommer til å gå på overtid.. ingen tegn på noe som helst. Mistet troen på at det skjer av seg selv denne gangen.
 
Er her og det virker som jeg kommer til å gå gravid for alltid ;)
Slik følte jeg og,men plutselig var hun her:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Er her! Og er litt personlighetsforstyrra om dagen. I går var alt supert og jeg kunne godt vært gravid i tre mnd til. Idag er jeg nedbrutt og vil ha ungen uuuuuut. :p

38 uker idag da. :)
Helt vanlig:) du er nok ikke alene om den følelsen.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg er her. Og har bursdag i dag, så jeg håper ikke det blir fødsel akkurat i dag:) Greit å ha hver sin dag!
Gratulerer så mye med dagen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Er her jeg! :)
 
Back
Topp