<<<<<<<OPPROP LØRDAG 27. FEBRUAR>>>>>>>

Ja, det er helt utrolig. De lar seg ikke påvirke så fryktelig av at de er syke :)

Her er jeg bare lei. Lei av at det ikke skjer noe, lei av at jeg ikke sover på natta, lei av å tenke at dette ser ut til å gå mot KS likevel (siden baby sitter i sete, og blir større for hver dag som går... :( ). Baaaahhh... Må visst jobbe litt med psyken i dag, kjenner jeg...
Skjønner godt at du blir lei, det er så ekstra tungt nå på slutten og enden på dette styret er så nærme! men tiden ser ut til å bare stoppe helt opp å sniiiike seg bortover liksom. Bah!

Kan jo hende du får vaginal fødsel selv om det blir sete da :) har hørt det er uansett hodet som er tøffest å få ut :) men Har du tatt keisersnitt før? Det kan jo bli like vakker opplevelse det når det er planlagt og man er litt forberedt på det <3 sender deg masse varme tanker ^^, håper dagen blir litt lysere for deg i dag :)
 
Skjønner godt at du blir lei, det er så ekstra tungt nå på slutten og enden på dette styret er så nærme! men tiden ser ut til å bare stoppe helt opp å sniiiike seg bortover liksom. Bah!

Kan jo hende du får vaginal fødsel selv om det blir sete da :) har hørt det er uansett hodet som er tøffest å få ut :) men Har du tatt keisersnitt før? Det kan jo bli like vakker opplevelse det når det er planlagt og man er litt forberedt på det <3 sender deg masse varme tanker ^^, håper dagen blir litt lysere for deg i dag :)
Takk for det :Heartpink Begynner å bli litt bedre her nå.

Jeg går i utgangspunktet for vaginal setefødsel om alt ligger til rette for det, men det er satt opp tid til planlagt KS også, siden man ikke bør gå for setefødsel om babyen veier over 4000g. Så jo lenger jeg må vente, jo større sjanse er det for KS... Så nå må h*n snart få ut fingern her!
 
Da skal jeg skrive deg inn på listen :) Håper du slipper å gå lenger enn du er innstilt på. Jeg er mentalt på overtid i dag, aldri kommet til 40 uker før, og innbiller meg hele tiden at ting kan skje når som helst.... Noe det tydeligvis IKKE gjør :angry3

Vil du ha med fødested, forresten?

Krysser fingrene for at det skjer noe for deg snart!! Må være kjempekjipt å gå så mye lengre med andre-/tredjemann, spesielt når alle sier nr 2 skal komme tidligere :p Du kan gjerne legge inn fødested og, men det er i Sveits så holder vel med landet da :)
 
Krysser fingrene for at det skjer noe for deg snart!! Må være kjempekjipt å gå så mye lengre med andre-/tredjemann, spesielt når alle sier nr 2 skal komme tidligere :p Du kan gjerne legge inn fødested og, men det er i Sveits så holder vel med landet da :)
Sveits, ja! Da holder det nok med land, ja :) Det er vel ikke så mange her som er lokalkjent der ;)

Og takk for det. Venter og venter... ;)
 
Back
Topp