Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh loooord!! :O :O Håper det er tegn på baluba hos deg!! åå! Det hadde vært awesome!40 uker!!!!! Det hadde jeg faktisk aldri trodd, men sitter her gravid som aldri før! Makan til regelbryter som bor i magen min! For det første skulle det egentlig ikke være mulig for meg å bli gravid uten prøverør etter noen operasjoner og sånt. SÅ snur babyen seg fra hodeleie til seteleie i uke 21, og NÅ skal h*n jammen meg bli der inne lenger enn noen andre har vært der før Kjenner at jeg gruer meg til tenårene kommer!
Noe nytt er det likevel her, da... Jeg har nesten ikke hatt kynnere denne gangen, men i natt hadde jeg noen kraftige. De kom hvert 10. minutt, ca, og varte i 20-60sekunder. Liiiiiiiiitt vonde, og sånn at jeg begynte å lure på om det var svake rier, eller hva det kunne være. Blir visst vanskelig dette, når jeg ikke har hatt kynnere engang. Men etter en time begynte det å dabbe av, og ble ikke til noe mer. Men vi tar det vi får, gjør vi ikke?
Marsbaby er helt toppFint med marsbaby
Begynner å bli så sykt kjeeeeedelig å venteeeeeOh loooord!! :O :O Håper det er tegn på baluba hos deg!! åå! Det hadde vært awesome!
D skulle ikke vært lov nei vi får vell bare ta d vi får... Blir godt lurt når de 2 første kommer før ja! Min fylle sympati 40 uker i dag! Tenk å skulle få med seg de ja
Hehe ja tror jeg åNei, føler vi er veldig i samme båt der... Dustebåt!
Skriver under på den!Begynner å bli så sykt kjeeeeedelig å venteeeee
Hva sa føden, forresten?
Er ikke alltid like lett å forstå :/ håper for din del at det tar seg opp fort! For her har jeg gått sånn i over en uke7. mars
Ingen baby enda, men fortsatt tegningsblødning og rier (sterkere enn i går). Skjønner meg ikke helt på dette her... Kan ha rier med +/-10 minutter i mellom i 1-1 1/2 time, så kan det plutselig være helt rolig i noen timer igjen, før det kommer tilbake.
Da skal jeg skrive deg inn på listen Håper du slipper å gå lenger enn du er innstilt på. Jeg er mentalt på overtid i dag, aldri kommet til 40 uker før, og innbiller meg hele tiden at ting kan skje når som helst.... Noe det tydeligvis IKKE gjørMelder meg på opprop, jeg og termin 19. Mars, jente. Mye kynnere om dagen, men hun holder seg nok inne i magehuset en stund enda. Storesøster kom plutselig i uke 38 uten noe særlig kynnere, etc i forkant, så må nok innrømme jeg blir litt skuffet om jeg må gå myyye lengre enn det da
Så mange som har sånne lureRIER her, da! Får håpe de gjør litt nytte for seg også, da7. mars
Ingen baby enda, men fortsatt tegningsblødning og rier (sterkere enn i går). Skjønner meg ikke helt på dette her... Kan ha rier med +/-10 minutter i mellom i 1-1 1/2 time, så kan det plutselig være helt rolig i noen timer igjen, før det kommer tilbake.
Ånei, for en kjip dag! Skjønner du ble skuffet over sykehuset der, hadde nok begynt å grine selv Hjelper ikke at man egentlig har forventet at det er et sånt svar man får, for man håper jo innerst inne at det skal være en annen løsning som ligger der og venter.Skriver under på den!
De sa *trommevirvel*
Wait for it.........
NEI -.-
De ville helst vente litt til, iom at jeg har veldig forkortet mormunn og fordi modningen er der, pluss åpning, så da så de ikke noe problem med å la det forløpe i sin naturlige gang -.- han mente det uansett ikke kunne være lange ventetiden igjen nå... Mannfolk?!
Hva var det jeg SA?!
Leger ass... Ble veldig skuffet, men hadde egentlig ikke forventet noe annet.
Begynte faktisk å grine så skuffa ble jeg. Det går jo faktisk på helsa løs føler jeg!
Og i TILLEGG var jeg alene hjemme med 3åringen i dag som har fått influensa eller noe med høy feber stakkar </3 så jeg har i tillegg hatt hendene fulle med å prøve å tilrettelegge for henne. Hatt litt uhell i buksa bla. (Hun har slutta med bleie for en liten stund siden, men siden hun har hatt feber så har hun sikkert ikke merket at hun måtte på do ) og da skjedde det såklart i sofaen... Så, random rier, bekkenløsning, dårlig nattesøvn over en lengre periode, skuffende beskjed, og bytte/vask/og tørk/dusje pluss sofatrekkbytting i denne tilstanden merker jeg ble litt mye ja -.- æsj!!!!!!!!
Jau! Men, får bare håpe han har rett og at det er like rundt svingen nå.. Skal uansett mase hull i hodet på de hvis det ikke har skjedd noe over helgenÅnei, for en kjip dag! Skjønner du ble skuffet over sykehuset der, hadde nok begynt å grine selv Hjelper ikke at man egentlig har forventet at det er et sånt svar man får, for man håper jo innerst inne at det skal være en annen løsning som ligger der og venter.
Hadde jeg hatt tålmodighet og overbærenhet å sende deg, skulle jeg gjort det, men her begynner også lunta å bli kortere, selv uten evigvarende rier og syke barn. Håper 3-åringen din er i bedre form i morgen, og at du er igang med helt andre syssler da! Hvis ikke, ringer du vel føden igjen på mandag? Må jo bare presse på her, eller hva?
Ja, det er helt utrolig. De lar seg ikke påvirke så fryktelig av at de er sykeJau! Men, får bare håpe han har rett og at det er like rundt svingen nå.. Skal uansett mase hull i hodet på de hvis det ikke har skjedd noe over helgen
Huffameg går det bra med deg? <3 hvordan er ståa?
I morgen er heldigvis gubben hjemme her, så da får han ta seg av alt som er av barnesykdom og husholdning i huset hun pleier ikke være syk så lenge, og om hun fortsatt er litt smågroggy så regner jeg med at energinivået fortsatt er på topp likevel mannkannjo nesten ikke merke på ungen om hu er dårlig skulle ønske vi voksne hadde samme oppsettet som de små! De tåler vanvittig mye!