Opprop 9.oktober =)

Er her men sliter med å komme inn....
Appen funker jo ikke og pc'n har ikke vært på.
9 dager igjen nå!

Sent from my iPad using BV Forum

De prøver å presse den gravide til å gå lengst mulig over før de setter i gang, så sant man ikke har noen komplikasjoner da selvfølgelig. En venninne av en bekjent måtte f.eks. gå 16 dager over nå i sommer, og det holdt på å gå galt :confused: Så jeg tenker at det gjelder å være standhaftig og stå på kravene dersom man havner i den situasjonen at det blir aktuelt med igangsetting. Ikke la seg overtale til å gå lengre enn 12 dager over av leger som mener de vet best.

Skjønner, gikk selv 17 dager over forrige gang. Fødte da på Haukeland, men kommer til å nekte denne gangen. Har bekjente som mistet pga av dette ved Haukeland for bare et år siden. Jeg kommer til å blånekte, uansett. ..

Håper vi begge slipper å bli satt igang. .
Lykke til når det store skjer ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi fikk ei Jente i dagtidlig :) 4180 gr og 51 cm :D selvfølgelig verdens fineste :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye ;)

Skjønner, gikk selv 17 dager over forrige gang. Fødte da på Haukeland, men kommer til å nekte denne gangen. Har bekjente som mistet pga av dette ved Haukeland for bare et år siden. Jeg kommer til å blånekte, uansett. ..

Håper vi begge slipper å bli satt igang. .
Lykke til når det store skjer ;)

Satser på at det starter av seg selv for oss begge to ;)
Masse lykke til til deg også :)

I dag har det vært en hektisk dag!! Først hadde jeg time til modningsakupunktur, og så var jeg hos jordmor. Fortalte da at jeg har "småskvetta" (om jeg kan forklare det sånn ;) ) 3 ganger siden lørdag. Jeg har vært veldig rolig på det, og ikke tenkt at det har vært vannavgang! Har hatt en del utflod gjennom hele svangerskapet. Men ho ville at vi skulle sjekke det på sykehuset, så ho ringte ned ditt. Så da dro vi direkte dit etter timen hos jordmor. Sjekket forsterlyd, tok ultralyd og vaginalundersøkelse. Og alt var helt i orden :) Men fint at vi fikk sjekka det! Så får bare smøre seg med tålmodighet litt til og vente på at lillegutt bestemmer seg for å komme ut <3 er 39+1 i dag :)

Sent svar fra meg her for 9.10, men jeg har født!!! Verdens fineste lille gutt, 3330 gram, 51 cm :)
Oi, gratulerer sååå mye :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Oi, gratulerer sååå mye :D

Helt rart: bare en liten time eller noe etter at jeg hadde kontakt her med deg, og sa at "Neida, ikke tegn til noe fødsel her", så gikk vannet og så var vi igang visst! Han var visst plutselig klar likevel han lille karen :)

Helt rart: bare en liten time eller noe etter at jeg hadde kontakt her med deg, og sa at "Neida, ikke tegn til noe fødsel her", så gikk vannet og så var vi igang visst! Han var visst plutselig klar likevel han lille karen :)
Så morro da ;) hihi...

Håper du slipper å vente lenge på din baby og! :)
Ja må innrømme jeg er litt utålmodig nå altså :P håper hun kommer snart :D

Back
Topp