Vi fikk ei Jente i dagtidlig 4180 gr og 51 cm selvfølgelig verdens fineste
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med jentaVi fikk ei Jente i dagtidlig 4180 gr og 51 cm selvfølgelig verdens fineste
De prøver å presse den gravide til å gå lengst mulig over før de setter i gang, så sant man ikke har noen komplikasjoner da selvfølgelig. En venninne av en bekjent måtte f.eks. gå 16 dager over nå i sommer, og det holdt på å gå galt Så jeg tenker at det gjelder å være standhaftig og stå på kravene dersom man havner i den situasjonen at det blir aktuelt med igangsetting. Ikke la seg overtale til å gå lengre enn 12 dager over av leger som mener de vet best.
Vi fikk ei Jente i dagtidlig 4180 gr og 51 cm selvfølgelig verdens fineste
Skjønner, gikk selv 17 dager over forrige gang. Fødte da på Haukeland, men kommer til å nekte denne gangen. Har bekjente som mistet pga av dette ved Haukeland for bare et år siden. Jeg kommer til å blånekte, uansett. ..
Håper vi begge slipper å bli satt igang. .
Lykke til når det store skjer
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Oi, gratulerer sååå myeSent svar fra meg her for 9.10, men jeg har født!!! Verdens fineste lille gutt, 3330 gram, 51 cm
Oi, gratulerer sååå mye
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Så morro da hihi...Helt rart: bare en liten time eller noe etter at jeg hadde kontakt her med deg, og sa at "Neida, ikke tegn til noe fødsel her", så gikk vannet og så var vi igang visst! Han var visst plutselig klar likevel han lille karen
Så morro da hihi...
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja må innrømme jeg er litt utålmodig nå altså håper hun kommer snartHåper du slipper å vente lenge på din baby og!