Opprop 9.oktober =)

37+5 :)
Fremdeles her og e egentlig ikkje sånn utålmodig, bærre har mykje muskelverk i og rundt magen og baby e turbo så e tel tider rimelig smertefullt....
Hadde en del kraftige kynnera i går kveld ;)

Jeg er her! 41+3, og har vært på overtidskontroll i dag. Blir igangsettelse til helga om ingenting skjer av seg selv før den tid :-)

Er her. 39+6. Bassengtrening i dag:-)

Ingen fødsel her eller noen som helst tegn. Bare masse liv i magen:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er lagt inn på føden for igangsetting. Fikk lagt inn ballongkateter tidligere i dag.
Merker allerede ganske sterke tak i magen som kommer med jevne mellomrom ;) Spennende! :)

Er her dessverre..
38+1 i dag om jeg ikke tar feil..

Berga oss over storesøsters 5 års dag i går heldigvis. Frisørtime i morgen så er jeg (enda mere) klar for å bli tobarnsmamma ;)
Er såå møkka lei nå :confused:

På "mobben"

4 dager til termin. I dag er dagen han må komme dersom han vil være lik sin søster som kom 4 dager før :P
Men jeg tviler sterkt på at det skjer noe i dag, har overhodet ingen føde-følelelse. Jeg får mer og mer følelsen av at jeg kommer til å gå over - og da kjenner jeg at jeg får litt småangst med tanke på igangsettingspolitikken til Haukeland:confused:

Her 38+5 :-) noe mer kinnene og tyntflytende utflod, men vet ikke om det er noe tegn på at noe skal skje snart...
Ellers kvalm, småsvimmel i dag å.. Å en intens indre uro i kroppen, hmmm...

1 dag over termin, er her fortsatt ;)

4 dager til termin. I dag er dagen han må komme dersom han vil være lik sin søster som kom 4 dager før :P
Men jeg tviler sterkt på at det skjer noe i dag, har overhodet ingen føde-følelelse. Jeg får mer og mer følelsen av at jeg kommer til å gå over - og da kjenner jeg at jeg får litt småangst med tanke på igangsettingspolitikken til Haukeland:confused:

Hvordan er den igangsettingspolitikken der? Litt spent, har termin idag, men ingen tegn til noe. ..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

38+4 ingeen tegn til noe fødtsel

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her! Vært på kontroll idag ;) 40+1

★Sender fra pipe-gjøken★

Her, 39+2 :D Menstermin idag og 9 år sammen med min kjære :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hvordan er den igangsettingspolitikken der? Litt spent, har termin idag, men ingen tegn til noe. ..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De prøver å presse den gravide til å gå lengst mulig over før de setter i gang, så sant man ikke har noen komplikasjoner da selvfølgelig. En venninne av en bekjent måtte f.eks. gå 16 dager over nå i sommer, og det holdt på å gå galt :confused: Så jeg tenker at det gjelder å være standhaftig og stå på kravene dersom man havner i den situasjonen at det blir aktuelt med igangsetting. Ikke la seg overtale til å gå lengre enn 12 dager over av leger som mener de vet best.

5 dager til termin :) ingenting på gang. Vært ute å rydda hagen klar til vinteren i dag. Resulterte i vooooond rygg :p
Meldt sludd i morra, så vi fikk lagt om til vinterdekk i dag, sånn i tilfelle noe sku skje plutselig ;)

Back
Topp