Opprop 8 mars.

Nate78

Betatt av forumet
Joda e her enda.......På selve kvinnedagen.
Ser dårlig ut her, lille banet vil bare ikke, ho vil bare slite mæ helt ut....[:o][:'(][:o]

Hehe ska ikke nekte på at æ sliter no sinnsykt, men man må jo bare. Og det er jo oxo verd det[:D]

.trenger jeg si noe mer????

er her enda ja.. [:'(]

Æ e også her.
Vil IKKE ha ut ungen i dag, så satser hardt på å være her noen dager til.

[:D]

æ e åsså hær enda...
men husk jente, d e fullmåne på neste tirsdag-onsdag.... [:D] vi får håpe ting skjer da, viss ikke før...

Idag er Dagen med stor D - som jeg har venta på lenge! TERMIN! [:D] Men tror ikke det skjer noe idag da ... Skal til jordmor og høre hva ho sier. Fra nå av kan jeg kanskje beynne å bli litt mer utålmodig? Heh.. Vet egentlig ikke om jeg vil at h*n skal komme idag - spesielt ikke visst det er en han.. På selveste kvinnedagen liksom .. Men i morgen er helt greit!

Jaja, får vel gratulere alle med dagen - vår dag idag jenter! (feirer den ikke akkurat men ... )

Nå må jeg gå så jeg kommer tidsnok til jordmor! -i snøværet [:'(]

Hei hei .  Fortsatt her jeg og. Skal til legen og få "stripping" i dag så håper det setter fart på sakene og at jeg i løpet av helga sitter med ett nurk i armene. ER SÅ UTROLIG sliten Nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg er her... men nå er jeg lei..... [:-]  6 dager til termin.. kom kom min lille venn *dytte*

Er her vi også ja KOM UT NÅ!!!!!!!

[:'(] lei..

1 dag overtid idag. [:'(]
Var hos legen nettopp og hun sa at hun regnet med at hun kom i løpet av uken. Krysser fingrene for det[;)]

Håper jordmor kan sjekke i morgen om det er noe fremgang her, er lei av å vente nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er her ennå.. vil i hvertfall ikke få lille jenten ut på denne dagen.. Uffa.. [:'(]

Jeg er her.. Har vært hos jordmor i dag, bebi`en ligger godt ned i bekkenet, kynnerne er på topp og ellers er jeg jævlig hoven og full i vann.. [:'(] 

Er her jeg og. Nå er det tungt nå.... var i byen en liten tur, og sov en time etterpå..... beina var helt bly [:'(]

er her dessverre enda etter en lang og slitsom natt på sykehuset riene startet igår ca kl seks og varte vel til kl tre inatt. Også stoppet det hele. Ja så ble jeg sendt hjem jeg som sluttet å vente igår.

Er her jeg også..... sender trøsteklem til deg glad mor[:)][:)][:)]

Det har ikke skjedd noe her enda heller. [8|]

Back
Topp