Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Idag er Dagen med stor D - som jeg har venta på lenge! TERMIN! [:D] Men tror ikke det skjer noe idag da ... Skal til jordmor og høre hva ho sier. Fra nå av kan jeg kanskje beynne å bli litt mer utålmodig? Heh.. Vet egentlig ikke om jeg vil at h*n skal komme idag - spesielt ikke visst det er en han.. På selveste kvinnedagen liksom .. Men i morgen er helt greit!
Jaja, får vel gratulere alle med dagen - vår dag idag jenter! (feirer den ikke akkurat men ... )
Nå må jeg gå så jeg kommer tidsnok til jordmor! -i snøværet [:'(]
Hei hei . Fortsatt her jeg og. Skal til legen og få "stripping" i dag så håper det setter fart på sakene og at jeg i løpet av helga sitter med ett nurk i armene. ER SÅ UTROLIG sliten Nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
er her dessverre enda etter en lang og slitsom natt på sykehuset riene startet igår ca kl seks og varte vel til kl tre inatt. Også stoppet det hele. Ja så ble jeg sendt hjem jeg som sluttet å vente igår.