~*~*~ OPPROP 8. MARS ~*~*~

:exited001 skulle på vanlig kontroll idag, er nå satt igang med ballong grunnet lite fostervann :eek: nerver til tusen nå..
 
Last edited:
21. mars :greet025 fikk internettproblemer i helgen og mobilappen vil ikke samarbeide for meg, hatt internettfri helg :O
 
:greet025
31 mars
 
:greet025 23 mars

Mye kynnere og stikking, selv etter 2 timer i veldig varmt terapibaseng. Har iallefall fått pleid et slitent bekken da ;-)
Men kalenderen her sier det er fullmåne I morgen, så er vel bare å krysse fingrene og spre beina :p
 
:greet025 23 mars

Mye kynnere og stikking, selv etter 2 timer i veldig varmt terapibaseng. Har iallefall fått pleid et slitent bekken da ;-)
Men kalenderen her sier det er fullmåne I morgen, så er vel bare å krysse fingrene og spre beina :p
Fullmåne imorgen? Trodde den er rundt 23.mars denne mnd jeg? Altså på terminen din, faktisk :)
 
Fullmåne imorgen? Trodde den er rundt 23.mars denne mnd jeg? Altså på terminen din, faktisk :)

Står på kalenderen her...men mulig den er feil :p sånn en som vi har kjøpt av lokal forening, så kan jo ha gått litt fort I svingene når de laget den :p
 
Står på kalenderen her...men mulig den er feil :p sånn en som vi har kjøpt av lokal forening, så kan jo ha gått litt fort I svingene når de laget den :p
Haha, kanskje de bare slang på noe om fullmåner uten helt å være sikre ;) <3
 
Står på kalenderen her...men mulig den er feil :p sånn en som vi har kjøpt av lokal forening, så kan jo ha gått litt fort I svingene når de laget den :p
Kan høres ut som de har tatt feil av full- og nymåne, for det er det nemlig nå.. :)
 
Back
Topp