Februarspire
Flørter med forumet

Termin 1.mars
Kolles går d m deg da?:exited001 skulle på vanlig kontroll idag, er nå satt igang med ballong grunnet lite fostervannnerver til tusen nå..
Det går ganske fint, merker ikke så mye enda. Hvordan går det med deg?Kolles går d m deg da?![]()
Joda, her e d ria og gode greierDet går ganske fint, merker ikke så mye enda. Hvordan går det med deg?![]()
Heldig du ☺ har bare hatt litt menssmerter til nå :/Joda, her e d ria og gode greierDæm kom ganske fort
![]()
Da skal jeg oppdatere detKanskje greit å få inn at jeg fødte 4 mars![]()
Termin 10
Så kjekt at det endelig skjer noeEndre staus
Har satt inn ballong
![]()
Termin 1.mars
Masse lykke til! Kjempespennende:exited001 skulle på vanlig kontroll idag, er nå satt igang med ballong grunnet lite fostervannnerver til tusen nå..
Fullmåne imorgen? Trodde den er rundt 23.mars denne mnd jeg? Altså på terminen din, faktisk23 mars
Mye kynnere og stikking, selv etter 2 timer i veldig varmt terapibaseng. Har iallefall fått pleid et slitent bekken da ;-)
Men kalenderen her sier det er fullmåne I morgen, så er vel bare å krysse fingrene og spre beina![]()
Jeg tror det er 23 det er fullmåne ja, for da har jeg termin ogFullmåne imorgen? Trodde den er rundt 23.mars denne mnd jeg? Altså på terminen din, faktisk![]()
Fullmåne imorgen? Trodde den er rundt 23.mars denne mnd jeg? Altså på terminen din, faktisk![]()
Haha, kanskje de bare slang på noe om fullmåner uten helt å være sikreStår på kalenderen her...men mulig den er feilsånn en som vi har kjøpt av lokal forening, så kan jo ha gått litt fort I svingene når de laget den
![]()
Kan høres ut som de har tatt feil av full- og nymåne, for det er det nemlig nå..Står på kalenderen her...men mulig den er feilsånn en som vi har kjøpt av lokal forening, så kan jo ha gått litt fort I svingene når de laget den
![]()