Februarspire
Betatt av forumet
Endre staus Har satt inn ballong
Termin 1.mars
Termin 1.mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kolles går d m deg da?:exited001 skulle på vanlig kontroll idag, er nå satt igang med ballong grunnet lite fostervann nerver til tusen nå..
Det går ganske fint, merker ikke så mye enda. Hvordan går det med deg?Kolles går d m deg da?
Joda, her e d ria og gode greier Dæm kom ganske fortDet går ganske fint, merker ikke så mye enda. Hvordan går det med deg?
Heldig du ☺ har bare hatt litt menssmerter til nå :/Joda, her e d ria og gode greier Dæm kom ganske fort
Da skal jeg oppdatere detKanskje greit å få inn at jeg fødte 4 mars
Termin 10
Så kjekt at det endelig skjer noe masse lykke tilEndre staus Har satt inn ballong
Termin 1.mars
Masse lykke til! Kjempespennende:exited001 skulle på vanlig kontroll idag, er nå satt igang med ballong grunnet lite fostervann nerver til tusen nå..
Fullmåne imorgen? Trodde den er rundt 23.mars denne mnd jeg? Altså på terminen din, faktisk23 mars
Mye kynnere og stikking, selv etter 2 timer i veldig varmt terapibaseng. Har iallefall fått pleid et slitent bekken da ;-)
Men kalenderen her sier det er fullmåne I morgen, så er vel bare å krysse fingrene og spre beina
Jeg tror det er 23 det er fullmåne ja, for da har jeg termin ogFullmåne imorgen? Trodde den er rundt 23.mars denne mnd jeg? Altså på terminen din, faktisk
Fullmåne imorgen? Trodde den er rundt 23.mars denne mnd jeg? Altså på terminen din, faktisk
Haha, kanskje de bare slang på noe om fullmåner uten helt å være sikre <3Står på kalenderen her...men mulig den er feil sånn en som vi har kjøpt av lokal forening, så kan jo ha gått litt fort I svingene når de laget den
Kan høres ut som de har tatt feil av full- og nymåne, for det er det nemlig nå..Står på kalenderen her...men mulig den er feil sånn en som vi har kjøpt av lokal forening, så kan jo ha gått litt fort I svingene når de laget den