Opprop 7.mai

Nå begynner det å bli bra MaiTjohei :) men du har glemt at Snart mamma til 2 fikk bebis 1. Mai :) syns du er kjempeflink som tar ansvar :)<br /><br /><br />Sent from my iPad using Tapatalk HD

Og så har lillespire2013 også født så hun må slettes fra terminlista :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Skulle hatt en opprydding, om det er slik at mesteparten ikke er aktive lengere. :/

Skulle det, men vet ikke helt hvordan vi skal få det gjennomført. Er jo mange som er mindre aktive nå med tanke på fødsel og barsel, så vanskelig å vite hvem som ikke er med lengre.
 
Jeg hadde termin på søndag, vannet gikk i går kveld kl 2130! Hadde store forhåpninger om rier i løpet av natten, men de har fortsatt ikke kommet... Var på ctg-registrering i morgest, og den var fin.

Må inn kl 19 i kveld for å ta blodprøve, noe som var fast prosedyre ved vannavgang. Om riene fortsatt ikke kommer av seg selv innen kl 0800 i morgen tidlig, så blir jeg satt i gang ;) Spennende!!!!

Krysser fingre for at rier kommer snart.... Renner og renner fostervann hele tiden ;)
Spennende...Lykke tul:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Fremdeles her, men blir mulig satt i gang i morgen, om ikke det skjer før... murrer fælt i dag etter at jeg ble strippet i går.
Spennende:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Fremdeles her, men blir mulig satt i gang i morgen, om ikke det skjer før... murrer fælt i dag etter at jeg ble strippet i går.

Spennende.. :D Tatt seg opp slik at jeg kan sette deg "på gang"?? :D
 
Nå begynner det å bli bra MaiTjohei :) men du har glemt at Snart mamma til 2 fikk bebis 1. Mai :) syns du er kjempeflink som tar ansvar :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Enig:) og pitte lille snuppa har fått navnet Hailey-Ellyana:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Koser seg i magen babyen din:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja, kan virke som om han liker å godgjøre seg litt ekstra :) kjenner magen begynner å bli bra tung nå! Men jeg synes det er helt greit og har fine dager, har vært sikker hele tida på å gå over termin og har fin form, så da gjør det ingenting. skulle vært sånn at mine dager over ble "overført" til de som er lenger ut i køen men trenger mer å bli ferdig :)
 
Så flink du er MajTjohei som tok ansvar:) Ble vanskelig å følge opp tråden her fra sykehuset, og uten data gitt-p Du gjør en super jobb, ble jo plutselig full fart i maigjengen:)

Koselig og spennende å følge med alle sammen, håper alle som har fått koser seg med babyene sine, og at alle som venter snart får sine søte små:) Er helt fantastisk å ha lille i armene:)
 
Skulle det, men vet ikke helt hvordan vi skal få det gjennomført. Er jo mange som er mindre aktive nå med tanke på fødsel og barsel, så vanskelig å vite hvem som ikke er med lengre.

Ja du har jo egentlig rett i det. :)
 
Back
Topp