Opprop 7.mai

Jeg er her, men på overtid, så hører vel til under den lange listen med de lange dagene..:)
 
Jeg hadde termin på søndag, vannet gikk i går kveld kl 2130! Hadde store forhåpninger om rier i løpet av natten, men de har fortsatt ikke kommet... Var på ctg-registrering i morgest, og den var fin.

Må inn kl 19 i kveld for å ta blodprøve, noe som var fast prosedyre ved vannavgang. Om riene fortsatt ikke kommer av seg selv innen kl 0800 i morgen tidlig, så blir jeg satt i gang ;) Spennende!!!!

Krysser fingre for at rier kommer snart.... Renner og renner fostervann hele tiden ;)
 
Jeg hadde termin på søndag, vannet gikk i går kveld kl 2130! Hadde store forhåpninger om rier i løpet av natten, men de har fortsatt ikke kommet... Var på ctg-registrering i morgest, og den var fin.

Må inn kl 19 i kveld for å ta blodprøve, noe som var fast prosedyre ved vannavgang. Om riene fortsatt ikke kommer av seg selv innen kl 0800 i morgen tidlig, så blir jeg satt i gang ;) Spennende!!!!

Krysser fingre for at rier kommer snart.... Renner og renner fostervann hele tiden ;)
Jaggu spennende for deg no då! Håper det ikkje drøyer så lenge :) lykke til :D
 
Fremdeles her, men blir mulig satt i gang i morgen, om ikke det skjer før... murrer fælt i dag etter at jeg ble strippet i går.
 
Igangsetting 10 mai;-) weeeeee
 
He fødd verdens nydliste lillesøste i dag Kl 0717:)
 
:( kjedelig å gå overtid :( tipper at lillegutten din bare venter på at min lillegutt skal bli klar;) hehe

hehe, ja, merker jeg takler det dårligere enn jeg hadde trodd :p men regner med det er blanding mellom å være trøtt, sliten, overtid og hormoner :p haha.. han kommer nok når han er klar! :D
 
Masse på jo :) mister helt oversikten. Klarer du å redigere oppropslisten MaiTjohei??


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Masse på jo :) mister helt oversikten. Klarer du å redigere oppropslisten MaiTjohei??


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg prøver ;)

Men skal jeg slette de som står på terminlista etterhvert som de kommer opp på født eller "noe på gang"?? :)
 
Jeg prøver ;)

Men skal jeg slette de som står på terminlista etterhvert som de kommer opp på født eller "noe på gang"?? :)
Du flytter vel folk fra terminlista opp til født, på gang eller til overtid. Eller har jeg misforstått..



Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Du flytter vel folk fra terminlista opp til født, på gang eller til overtid. Eller har jeg misforstått..



Sent from my iPad using Tapatalk HD

Høres logisk ut det :)
 
Skulle hatt en opprydding, om det er slik at mesteparten ikke er aktive lengere. :/
 
Nå begynner det å bli bra MaiTjohei :) men du har glemt at Snart mamma til 2 fikk bebis 1. Mai :) syns du er kjempeflink som tar ansvar :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Back
Topp