Opprop 7.januar:)

Venter. Vekstkontroll i morgen, så håper de kan sjekke ståa. Hvis det viser seg at lillesøster er stor så håper jeg de kan strippe, selv om jeg bare er 37+5.
 
Jordmor ønsket ikke å strippe meg eller å sjekke hvor moden jeg var. Dette var noe som burde gjøres på sjukehuset når man er der på overtidskontroll sa hun. Hun var redd for blødninger eller at fostervannet skulle gå. Mente at fødselen skal begynne naturlig. Uff, jeg ble så lei meg. Pfff :( Var liksom siste håp jeg hadde, dumme kjerringråd hjelper jo ikke. Er ikke tålmodig lengre og er så lei av å ha vondt pågrunn av nedpress og veldig ømt :(
Rart hvor ulikt de gjør ting egentlig.. Her mener jm at stripping KAN hjelpe til en naturlig start på fødsel, pga de hormonene som slippes løs da.. Og jeg ble strippet 37+4, selv om hun mente det var litt tidlig og hun ikke var helt for det.. Ikke at det har skjedd noe her enda, utenom mye modning, men det er da verdt et forsøk spør du meg!
 
Venter, skulle til jordmor i dag, men begge barna fikk omgangssyke så da måtte jeg bli hjemme. Turte ikke å risikere å smitte noen på helsestasjonen.
 
Er det rier på gang? Masse lykke til :)
Nei jeg måtte til sykehuset pga høyt bt, hodepine og kvalme, de ville ha meg der et døgn. På tur dit fikk jeg skikkelig vonde tak som kom regelmessig, er to timers kjøring dit. Men det stoppet desverre iløpet av kvelden/natta :p så var sikkert bare modningsrier. Fikk hjem igjen igår formiddag.
 
Back
Topp