Opprop 7.januar:)

Venter :)

Skal nå til jordmor og ønsker å bli strippa. Veldig spent på om jeg er moden. Noen som har gode erfaringer med å bli strippa?
Vet ikke om det er så god erfaring, men ihvertfall ikke dårlig! Ble strippet hos jm og var helt moden, det bare ga ikke noen effekt :p
 
Termindagen Joho!

Var på UL, 2 cm åpning, umoden
virkelig forbanna pode som sprelte i magen
Ble strippa-..... BLÆ!!
Poden ble nå virkelig sprelsk etter at hun traff hode hans;P

Sendt på føden for å sette i gang fødselen!

Legen på føden;

Det er for tidlig å sette deg i gang, du er for umoden!! (no shit I cud tell u that from the start;P)

Men tirsdag ringer du inn og så skal vi ta en ny sjekk på deg viss du ikke har kommet inn over helgen da;)

drar hjem kaster opp, ennå kvalm....

Så, jeg venter ennå;P
 
Venter :)

Skal nå til jordmor og ønsker å bli strippa. Veldig spent på om jeg er moden. Noen som har gode erfaringer med å bli strippa?
Lykke til :) Jeg ble strippet 2 dager på rad sist gang, 6 og 7 dager på overtid. Hadde jeg skulle hatt naturlig fødsel denne gangen hadde jeg personlig latt naturen gå sin gang. Selve strippingen var ikke så ille. Men alt det som skjedde under fødselen min har jeg tenkt at kanskje ikke hadde skjedd om jeg hadde tuklet med naturen....
 
Venter, venter, venter, venter.. Har "ønskedato" på fødsel i morgen, så det haster litt med å få startet den fødselen ;)
 
Termindagen Joho!

Var på UL, 2 cm åpning, umoden
virkelig forbanna pode som sprelte i magen
Ble strippa-..... BLÆ!!
Poden ble nå virkelig sprelsk etter at hun traff hode hans;P

Sendt på føden for å sette i gang fødselen!

Legen på føden;

Det er for tidlig å sette deg i gang, du er for umoden!! (no shit I cud tell u that from the start;P)

Men tirsdag ringer du inn og så skal vi ta en ny sjekk på deg viss du ikke har kommet inn over helgen da;)

drar hjem kaster opp, ennå kvalm....

Så, jeg venter ennå;P

Syns de bør bestemme seg snart for hva de skal gjøre med deg! :p
 
Venter enda :) tydeligvis mer tålmodig enn mange andre her inne :p på lørdag skal vi hjem fra ferie hos svigers så kan jo hende pipa får en annen lyd når vi er i nærheten av sykehuset jeg skal føde på :p
 
Syns de bør bestemme seg snart for hva de skal gjøre med deg! :p


No shit. Først skulle de sette meg i gang ved nytt år så skal de ikke så skal de sette meg i gang på dagen og sånn plutselig vi ses neste uke om vannet ikke har godt lol. Men det er to forskjellige avdelinger men litt annet syn enn hva den andre syns...
 
Lykke til :) Jeg ble strippet 2 dager på rad sist gang, 6 og 7 dager på overtid. Hadde jeg skulle hatt naturlig fødsel denne gangen hadde jeg personlig latt naturen gå sin gang. Selve strippingen var ikke så ille. Men alt det som skjedde under fødselen min har jeg tenkt at kanskje ikke hadde skjedd om jeg hadde tuklet med naturen....

Jordmor ønsket ikke å strippe meg eller å sjekke hvor moden jeg var. Dette var noe som burde gjøres på sjukehuset når man er der på overtidskontroll sa hun. Hun var redd for blødninger eller at fostervannet skulle gå. Mente at fødselen skal begynne naturlig. Uff, jeg ble så lei meg. Pfff :( Var liksom siste håp jeg hadde, dumme kjerringråd hjelper jo ikke. Er ikke tålmodig lengre og er så lei av å ha vondt pågrunn av nedpress og veldig ømt :(
 
Venter.

Var på kontroll i dag. Hodet festet og langt nede. Er "bare" 39+1 så vi snakket ikke om noe stripping eller lignende i dag.
 
Back
Topp