Gratulerer med dagen
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagen
Gratulerer så mye med dagen Miz-M
Gratulerer så mye med dagen Greit om hun ikke kommer i dag da, eller har du lyst til å dele dag? 4
Er her fortsatt. Har termin i morgen og jeg har bursdag i dag så får se når hun tenker å komme.. Ser ihvertfallut som det blir overtid på meg :/
TakkGratulerer så mye med dagen da
Gratulerer med dagen!!Er her fortsatt. Har termin i morgen og jeg har bursdag i dag så får se når hun tenker å komme.. Ser ihvertfallut som det blir overtid på meg :/
Er her fortsatt. Har termin i morgen og jeg har bursdag i dag så får se når hun tenker å komme.. Ser ihvertfallut som det blir overtid på meg :/
Det kan vel være starten på noe ja. Vi håper det og at det skjer noe iløpet av natten/morgendagenStill here 4 dager over. Overtidskontroll på mandag om noe ikke skjer i helgen. Idag kom det endel blodutflod/slim(beklager detaljer). Og det KAN vel være et tegn på noe? Eller? :-D
Gratulerer med dagen!!
Gratulerer med dagen!
Bare 5 dager igjen til termin panikk panikk hehe begynner å nærme seg fødsel veldig nå jeg er i dag 39+ 4 hatt noen tak i ryggen om natta og Morran men fortsatt ik noe mere enn d. Var hos legevakt i går fått bronkitt, men sjekket hjertelyden til snella å fant den med en gang nå står det hf på helsekortet så da har vel hodet festet seg??
Gratulerer så mye med dagen