Opprop 4.oktober =)

Gratulerer så mye med dagen :) Greit om hun ikke kommer i dag da, eller har du lyst til å dele dag? :)4

Ja, hun kan godt vente til søndag egentlig, da broren min har bursdag i morgen slik at hun får en egen dag :)

39 uker idag. Ingen tegn enda her heller. 10 dager igjen til termin:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Still here :-) 4 dager over. Overtidskontroll på mandag om noe ikke skjer i helgen. Idag kom det endel blodutflod/slim(beklager detaljer). Og det KAN vel være et tegn på noe? Eller? :-D

Her, 38+4 og vært på kontroll hos lege idag, aalt bra :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er her fortsatt. Har termin i morgen og jeg har bursdag i dag så får se når hun tenker å komme.. Ser ihvertfallut som det blir overtid på meg :/

Gratulerer med dagen! :)

Still here :) 4 dager over. Overtidskontroll på mandag om noe ikke skjer i helgen. Idag kom det endel blodutflod/slim(beklager detaljer). Og det KAN vel være et tegn på noe? Eller? :-D
Det kan vel være starten på noe ja. Vi håper det og at det skjer noe iløpet av natten/morgendagen

Her! Skal så sykt presse ut babyen til nesrw helg...fått så sinnsykt med vann i kroppen. Klarer så vidt å gå

Bare 5 dager igjen til termin panikk panikk hehe begynner å nærme seg fødsel veldig nå;) jeg er i dag 39+ 4 hatt noen tak i ryggen om natta og Morran men fortsatt ik noe mere enn d. Var hos legevakt i går fått bronkitt, men sjekket hjertelyden til snella å fant den med en gang;) nå står det hf på helsekortet så da har vel hodet festet seg??;)

Bare 5 dager igjen til termin panikk panikk hehe begynner å nærme seg fødsel veldig nå;) jeg er i dag 39+ 4 hatt noen tak i ryggen om natta og Morran men fortsatt ik noe mere enn d. Var hos legevakt i går fått bronkitt, men sjekket hjertelyden til snella å fant den med en gang;) nå står det hf på helsekortet så da har vel hodet festet seg??;)

Ja, det betyr nok det :) Da er alt klart for fødsel :) :)

Er her fortsatt. Har termin i morgen og jeg har bursdag i dag så får se når hun tenker å komme.. Ser ihvertfallut som det blir overtid på meg :/

Gratulerer så mye med dagen :)

Back
Topp