Opprop 4.oktober =)

Her 37+5 idag :) Har vært på kontroll hos jm idag. Blodtrykk og urin var fint og hun sjekket modning, men det hadde ikke akkurat skjedd så mye inni der. Hun sjekket ikke så lenge siden det var vondt for meg og hun ikke ville trigge noe. Får bare smøre meg med tålmodighet :P

39 uker i dag - akkurat ti dager igjen!
Og ingenting som skjer. Hun får holde seg inne noen dager til, har masse planer i helga! :)

Her idag å :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hepp hepp... En del tak og nedpress,men ingen baby skal ut...

Sent fra padda

Er her jeg også - 40+5. Fortsatt kun maserier og nedpress på kveldstid..

36+6...innlagt til observasjon pga svangerskapsforgiftning... Vært her siden i går...håper det roer seg såpass at jeg får dra hjem i kveld!;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her! 38+2 og to uker til termindatoen :) Skal på jordmortime senere i dag :)

Jeg har født:) 8.17 idag kom prinsen min <3 37+6

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er her fortsatt. Har termin i morgen og jeg har bursdag i dag så får se når hun tenker å komme.. Ser ihvertfallut som det blir overtid på meg :/

38+6 i dag. Sa for noen uker siden at jeg trodde jeg kom til å få mellom uke 38 og 39, men ser dårli ut :p

Er her fortsatt. Har termin i morgen og jeg har bursdag i dag så får se når hun tenker å komme.. Ser ihvertfallut som det blir overtid på meg :/
Gratulerer så mye med dagen :) Greit om hun ikke kommer i dag da, eller har du lyst til å dele dag? :)4

Back
Topp