Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Håper det tar seg opp!Vært på føden siden kl 4 inatt, ting tar tid. Logge i badekaret og da stoppet alt opp :-( lillemor har litt høye hjerteslag og er litt stresset. Men er 4 cm åpen og godt tøyelig.
Krysser fingrene for deg!41+1 ..hadde "rier" i natt å va inne på sjukehuset..2cm og lita blødning..alt stoppa opp so reiste heim kl 7.. He fått sove litt no,men he vondt i ryggen og ned rompa! Håpe de tar sej opp
Takk!Lykke til hos jm. og fortsatt god bedring![]()
Spennende!41+1 ..hadde "rier" i natt å va inne på sjukehuset..2cm og lita blødning..alt stoppa opp so reiste heim kl 7.. He fått sove litt no,men he vondt i ryggen og ned rompa! Håpe de tar sej opp
Oi, lykke tilVært på føden siden kl 4 inatt, ting tar tid. Logge i badekaret og da stoppet alt opp :-( lillemor har litt høye hjerteslag og er litt stresset. Men er 4 cm åpen og godt tøyelig.
Riene gav seg...:-( fikk dra hjem å slappe av litt før de forventet å se meg igjen ettermiddag /kveld. Så vi får seSå spennende! Håper det tar seg opp!
Riene gav seg...:-( fikk dra hjem å slappe av litt før de forventet å se meg igjen ettermiddag /kveld. Så vi får se![]()
Håper det blir bebis på deg i løpet av dagen da!Riene gav seg...:-( fikk dra hjem å slappe av litt før de forventet å se meg igjen ettermiddag /kveld. Så vi får se![]()