Opprop 4.nov.

37+1, skal til kontroll hos fastlegen i dag. Eller det skulle vært fastlegen, men hun er visst syk så må til en annen. Satser på at det går bra likevel :)

Lite nytt her også... Lange perioder med kynnere, noen ganger også med smerter i mage og korsrygg, det er vel tegn på at vi beveger oss i riktig retning... Selv om jeg antar at det går lang tid enda. Skal straks innom jobben på medarbeidersamtale og rydde på kontoret. Deretter gravid-yoga.

41+1 ..hadde "rier" i natt å va inne på sjukehuset..2cm og lita blødning..alt stoppa opp so reiste heim kl 7.. He fått sove litt no,men he vondt i ryggen og ned rompa! Håpe de tar sej opp

Vært på føden siden kl 4 inatt, ting tar tid. Logge i badekaret og da stoppet alt opp :-( lillemor har litt høye hjerteslag og er litt stresset. Men er 4 cm åpen og godt tøyelig.
Så spennende! Håper det tar seg opp!

Helloen :) 39+5 :)

Vært på føden siden kl 4 inatt, ting tar tid. Logge i badekaret og da stoppet alt opp :-( lillemor har litt høye hjerteslag og er litt stresset. Men er 4 cm åpen og godt tøyelig.
Oi, lykke til:) Må oppdatere oss:):)

Så spennende! Håper det tar seg opp!
Riene gav seg...:-( fikk dra hjem å slappe av litt før de forventet å se meg igjen ettermiddag /kveld. Så vi får se :-)

Uke 37 ☺ dyrlegen idag å vaksinere hund. Ellers sofa kroken med strikketøyet

38+5 i dag, og 11 dager til termin.. Begynner å bli forferdelig lei nå ja, som alle andre her :p jobber fortsatt med skolearbeid, i håp om både å få tiden til å gå, og å komme lengst mulig med masteren :)

38+5 veldig stille og rolig her . litt murring i natt men minimalt o_O

38+0 og ikke mye spennende som skjer her i gården.... Vært ute i finværet en tur (13 grader og sol! :) ) og nå griner bekkenet av smerte. Blir en rolig ettermiddag på sofaen kjenner jeg.

39+0, jm i dag. Hodet festet, alt vel:) Intet nytt å melde...

Back
Topp