Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plagsomt at de gjør sånn forskjell.. Her er hun -8, fikk ikke estimert noe vekt, men da fikk jeg bare beskjed om å fortsette som normalt da vi ikke var noe særlig store selv.. Jeg er 164cm og 58kg (før graviditet), han 185cm og 65kg.. Jeg har og termin 12 januar. Hva er symfysemålet ditt på?Hun hadde vekst avvik på - 9 så ca vekt som han fikk opp nå var 2600-2700
Hmm, så rart.. Kan være fordi jeg hadde litt lite forstervann også. Målet mitt er på 31 , å vært det i 4 uker å ikke gått opp i vekt. Så vet ikke helt egentlig hva de mener å tenker. Fikk bare beskjed om at jeg ikke skal gå over tiden, å at skulle jeg merke noe som helst forandring måtte jeg komme med en gang.Plagsomt at de gjør sånn forskjell.. Her er hun -8, fikk ikke estimert noe vekt, men da fikk jeg bare beskjed om å fortsette som normalt da vi ikke var noe særlig store selv.. Jeg er 164cm og 58kg (før graviditet), han 185cm og 65kg.. Jeg har og termin 12 januar. Hva er symfysemålet ditt på?
Jeg er også på 31, vært det i minst 2 uker, vett ikke mer før det da det har vokst litt fra uke 32, men stått helt stille mellom uke 36 og uke 38. Men har gått litt opp i vekt jevnt (3 kg mellom uke 32-38, men kun 0,5kg mellom uke 36-38), ikke dårlig, nok fostervann og hun er aktiv så kanskje derforHmm, så rart.. Kan være fordi jeg hadde litt lite forstervann også. Målet mitt er på 31 , å vært det i 4 uker å ikke gått opp i vekt. Så vet ikke helt egentlig hva de mener å tenker. Fikk bare beskjed om at jeg ikke skal gå over tiden, å at skulle jeg merke noe som helst forandring måtte jeg komme med en gang.
Da er nok babyen estimert til ca 3 kg. Min er 8- ved forrige kontroll og da fikk vi beskjed om at han nok veide ca 3 kg ved uke 40. Men er baby vekten deres som teller. Mannen er stor men var en liten baby. Så ingen trudde på oss sist.Plagsomt at de gjør sånn forskjell.. Her er hun -8, fikk ikke estimert noe vekt, men da fikk jeg bare beskjed om å fortsette som normalt da vi ikke var noe særlig store selv.. Jeg er 164cm og 58kg (før graviditet), han 185cm og 65kg.. Jeg har og termin 12 januar. Hva er symfysemålet ditt på?
Da er nok babyen estimert til ca 3 kg. Min er 8- ved forrige kontroll og da fikk vi beskjed om at han nok veide ca 3 kg ved uke 40. Men er baby vekten deres som teller. Mannen er stor men var en liten baby. Så ingen trudde på oss sist.Plagsomt at de gjør sånn forskjell.. Her er hun -8, fikk ikke estimert noe vekt, men da fikk jeg bare beskjed om å fortsette som normalt da vi ikke var noe særlig store selv.. Jeg er 164cm og 58kg (før graviditet), han 185cm og 65kg.. Jeg har og termin 12 januar. Hva er symfysemålet ditt på?
Blir ikke særlig stor da nei, men så var vel kanskje ikke vi så store heller.. Vi var begge 49cm men vekt er jeg usikker på. Tror jeg var 3400, han 3300.. Men jeg ble født før to uker før termin, usikker på hanDa er nok babyen estimert til ca 3 kg. Min er 8- ved forrige kontroll og da fikk vi beskjed om at han nok veide ca 3 kg ved uke 40. Men er baby vekten deres som teller. Mannen er stor men var en liten baby. Så ingen trudde på oss sist.