Opprop 30.desember

Venter enda.. Håper på å komme til 2016:happy: var hos lege i dag.. Alt ok, hode festet.. Jeg hadde fått litt høyt BT:happy: Skal til JM 06.01.. Så skulle hun evt bestille overtidskontroll:happy:
 
Kossen gjekk det hos jm i dag Frøken Elfie? :)

Vente fortsatt her o :) Glede meg faktisk litt te jm i mårå, se ka status e :p
Jo takk, det gikk veldig bra :D Hodet sitter godt fast, og baby ligger langt nede. Har hatt mye stikkinger, sterke kynnere og ordentlige tak i ryggen, så føler jo at noe snart er på gang. Men sjekka ikke modning eller noe. Alt sto hvertfall bra til både med mor og baby :D
 
Fortsatt her :) venter fortsatt
 
Venter og venter☺️
De 2-3 gangene jeg er på do på natta får jeg alltid kynnere, som er vonde, må holde meg fast, men slik har det vært flere ganger uten at det skjer mer. Også slim nedentil i dag, men det har jeg også opplevd sånn litt nå og da i det siste. Her er det stengt til fredann!
 
Venter enda :) var hos jordmor i dag å vokst for lite så måtte på vekstkontroll på sykehuset.. Der fant de ut av at lille tusta er liten å fikk ny time på termin datoen 12 januar. Som jeg forstod det så skal jeg ikke gå overtid.
 
Venter enda :) var hos jordmor i dag å vokst for lite så måtte på vekstkontroll på sykehuset.. Der fant de ut av at lille tusta er liten å fikk ny time på termin datoen 12 januar. Som jeg forstod det så skal jeg ikke gå overtid.
Hvor mye mindre var hun?
 
Back
Topp