Opprop 25sept

Hei jeg er 34+5, har fått beskjed om å sitte og ligge men det er ikke så lett, blir jo deprimert av sånt. Men men. Det er fare for formidling fødsel siden jeg har mye kraftig nedpress og en den maserier særlig på utsiden av lårene.
I dag, spise middag på samlingslokale her i bøgda med masse lokalfolk, så foreldremøter i barnehagen

Here, here! Vært på sv.kontroll (38+3) hos lege. Spurte om modningsjekk osv siden jeg ikke går til jordmor. Fikk beskjed om at det sluttet de med for lengst siden man kunne modne ti min etter å ha fått beskjed om å ikke være det - så det var bare tull. Noen andre med lignende beskjed?
Jeg FØLER meg moden og klar. ;) ;)

Er her!
Vært hos jordmor i dag. Alt ser greit ut, men blitt henvist til sykehuset for tilvekstkontroll førstkommende mandag.

Svært tilstede. Akter å være det til jeg vet at lille ligger rett vei!

:) 37+1. Prinsen ligger med hodet langt nede. Jordmor undersøkte meg når jeg var til modningsakkupunktur i går :) Da begynner han vel å gjøre seg klar ;)

Oj, skrev visst på oppropet for igår tidligere idag, litt forvirret på dagene tydeligvis. 37+1 idag, innlagt på KK med svangerskapsforgiftning, i fin form, men høyt blodtrykk så her blir jeg visst liggende til observasjon... Kanskje jeg ikke kommer hjem igjen, før jeg har med babyen... Her tar visst man en og en dag om gangen.. Kjedelig å ligge her, men blir passet godt på da, heldigvis :)

Hehe, fort gjort vettu:D
Godt du blir tatt vare på:)
Ligger du en stund til, så kanske vi sees;)

Jippi! Vært hos legen i dag, og gutten vår ligger godt festet og er klar for utskytning :P
150 slag i minuttet på han, så den var litt høy. Men bedre høy enn lav tenker jeg, og legen sa at alt så supert ut! :D Lykke! Nå er det en uke til neste kontroll, med UL. Gleder meg, men håper han har kommet da siden han er en "stor gutt". :love017

Jippi! Vært hos legen i dag, og gutten vår ligger godt festet og er klar for utskytning :P
150 slag i minuttet på han, så den var litt høy. Men bedre høy enn lav tenker jeg, og legen sa at alt så supert ut! :D Lykke! Nå er det en uke til neste kontroll, med UL. Gleder meg, men håper han har kommet da siden han er en "stor gutt". :love017

Er her .

Er her! 39+0 :D

Back
Topp