Opprop 25sept

Morn! Er her :) 35+4 i dag

Hehe, ja...hvorfor ikke? Men med vond rygg/bekken er dt vel gjerne ikke alle kjerringsrådene som er like enkle:P?
Nei det er akkurat det, verken vindusvask eller sex frister for å si det sånn!:P men jeg skal nå alltids greie å "lide" meg gjennom for en god sak:P

er her... sykt barn og mannen skrangler, så nå kan lille vente kanskje noen dager :p kjedelig med syk familie

Her er jeg, 37 uker i dag :) akkurat vært hos jordmor og etterpå skal jeg på UL på sykehuset pga mulig stort sf-mål. Blir stas å se lilletassen igjen :D

Er her enda :P 39+3 i dag.. Nå har jeg ingen tro på fødsel før etter termin :P

Fortsatt her;) 37+5. Skal på ammeforbredene kurs snart. Føler jeg manglet endel kunnskap sist gang, så det ble ikke då vellykkey. Håpet det hår bra denne gangen:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her :) 39 uker i dag, men ingen tegn på at noe skal skje ;)

Fortsatt her;) 37+5. Skal på ammeforbredene kurs snart. Føler jeg manglet endel kunnskap sist gang, så det ble ikke då vellykkey. Håpet det hår bra denne gangen:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det gjør det nok da, lykke til:)

er her like gravid :) har mest sannsynlig fått UVI, skal inn med morgenurin i morgen, blir så lei har hatt det kraftig mange ganger dette svangerskapet, dårlig form og alene med gutten i ettermiddag/kveld

Fortsatt her, 38+3. Vært på siste påfylling av jern i dag og fikk modningsakupunktur i øret som skal sitte i tre dager:)

Oj, skrev visst på oppropet for igår tidligere idag, litt forvirret på dagene tydeligvis. 37+1 idag, innlagt på KK med svangerskapsforgiftning, i fin form, men høyt blodtrykk så her blir jeg visst liggende til observasjon... Kanskje jeg ikke kommer hjem igjen, før jeg har med babyen... Her tar visst man en og en dag om gangen.. Kjedelig å ligge her, men blir passet godt på da, heldigvis :)

Back
Topp