Opprop 23.september :)

Uke 37 + 3 i dag.
Tid for modningsakuptunktur! Spennende :)
Og første dag av permisjonen ja..

Hehe, meget mulig det :) Men om min igangsetting blir utsatt fordi du kom spontant i fødsel, daaaa :P

Hohoho, du får si ifra når du er igangsatt så venter jeg med å komme inn til da :p

Oj, det tror jeg er første gang jeg har hørt om at planlagt snitt legges til etter termin? Er det fordi du helst vil gå i fødsel selv? :)
Ja det stemmer... Sist gang ble jeg satt i gang med medikamenter og det var ikke noe særlig for oss, så denne gangen satser vidåpne spontan fødsel og hvis det ikke skjer blir det planlagt snitt. Jeg gikk 15 dager over sist og det gjør jeg ikke igjen! Så nå er jeg beroliget med at uansett så blir det baby 4 dager på overtid.

E her :) sliter med svimmelhet og skjelvinger i dag, ikkje noko kjekt! Så blir nok liggende på sofaen resten av dagen. Har hatt ein halv dag på jobb, og det er meir enn nok :p

38 uker :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det stemmer... Sist gang ble jeg satt i gang med medikamenter og det var ikke noe særlig for oss, så denne gangen satser vidåpne spontan fødsel og hvis det ikke skjer blir det planlagt snitt. Jeg gikk 15 dager over sist og det gjør jeg ikke igjen! Så nå er jeg beroliget med at uansett så blir det baby 4 dager på overtid.
Ah, det høres egentlig ut som en ganske så fornuftig plan ;)
Vet selv at det siste jeg ønsker er å settes igang kunstig og etter lang tid med riestimulerende drypp ende opp med et akutt snitt til.. Men.. det er noe med det ønsket om å få det til selv altså.. vil virkelig ikke ha et snitt til.. Så her blir det som det blir.... ;)

Jeg er her :)

Er her! Vært hos jm, turte ikke spør om å bli undersøkt da det ikke var min vanlige jm (tyyypisk :p ) så får ta det neste uke da jeg skal tilbake :) (viss ikke han har funne veien ut *lovåhåpe*) :)

Jeg er her, enn så lenge... 36+1 i dag, men ligger nå til observasjon på føden grunnet rier, regelmessige og uregelmessige ☺️ Så dette blir spennende, men formen er veldig dårlig, så får håpe vesle snipp venter litt til :)

Silje :-)

Back
Topp