Lillegull*2
Glad i forumet
Uke 37 + 3 i dag.
Tid for modningsakuptunktur! Spennende
Og første dag av permisjonen ja..
Tid for modningsakuptunktur! Spennende
Og første dag av permisjonen ja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, meget mulig det Men om min igangsetting blir utsatt fordi du kom spontant i fødsel, daaaa
Ja det stemmer... Sist gang ble jeg satt i gang med medikamenter og det var ikke noe særlig for oss, så denne gangen satser vidåpne spontan fødsel og hvis det ikke skjer blir det planlagt snitt. Jeg gikk 15 dager over sist og det gjør jeg ikke igjen! Så nå er jeg beroliget med at uansett så blir det baby 4 dager på overtid.Oj, det tror jeg er første gang jeg har hørt om at planlagt snitt legges til etter termin? Er det fordi du helst vil gå i fødsel selv?
Ah, det høres egentlig ut som en ganske så fornuftig planJa det stemmer... Sist gang ble jeg satt i gang med medikamenter og det var ikke noe særlig for oss, så denne gangen satser vidåpne spontan fødsel og hvis det ikke skjer blir det planlagt snitt. Jeg gikk 15 dager over sist og det gjør jeg ikke igjen! Så nå er jeg beroliget med at uansett så blir det baby 4 dager på overtid.