Mamma til tre <3
Flørter med forumet
Her enda, 38+1, skal på sykehuset å få jern tilskudd intravenøst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er siste dagen hjemme I morgen blir jeg lagt inn og kommer ikke hjem før jeg har blitt 2barnsmor
Så kl 24 sender jeg stafettpinnen videre for noen dager (oppropet), så tar jeg 3. og 4. etappe når jeg er tilbake
Hehe, meget mulig det Men om min igangsetting blir utsatt fordi du kom spontant i fødsel, daaaaSatser på at jeg kan komme å joine deg på Ålesund sykehus på føden da Hehe 38+5 i dag så er jo teoretisk mulig Lykke til ihvertfall
Masse lykke til i morgen!! <3I dag er siste dagen hjemme I morgen blir jeg lagt inn og kommer ikke hjem før jeg har blitt 2barnsmor
Så kl 24 sender jeg stafettpinnen videre for noen dager (oppropet), så tar jeg 3. og 4. etappe når jeg er tilbake
Oj, det tror jeg er første gang jeg har hørt om at planlagt snitt legges til etter termin? Er det fordi du helst vil gå i fødsel selv?Er her jeg... Ti dager til termin og 14 dager til planlagt snitt, regner med det blir snitt på meg, tror ikke denne kroppen vet hvordan man setter i gang fødsel....
I dag er siste dagen hjemme I morgen blir jeg lagt inn og kommer ikke hjem før jeg har blitt 2barnsmor