Opprop 23.september :)

Her enda, 38+1, skal på sykehuset å få jern tilskudd intravenøst :)

Er her vi også :)

På "mobben"

I dag er siste dagen hjemme :) I morgen blir jeg lagt inn og kommer ikke hjem før jeg har blitt 2barnsmor :)
Så kl 24 sender jeg stafettpinnen videre for noen dager (oppropet), så tar jeg 3. og 4. etappe når jeg er tilbake :) :)

Satser på at jeg kan komme å joine deg på Ålesund sykehus på føden da ;) Hehe ;) 38+5 i dag så er jo teoretisk mulig ;) Lykke til ihvertfall :)

Jeg er her - 39+1 :-)

Lykke til i morgen shannon! :-)

Sendt fra mobilen.

Jeg er her jeg, 36+1 idag og akkurat 1 mnd til termindato :) Har vært på kotroll hos legen idag og alt var helt fint, blodtrykket var på 120/80 idag så ser fortsatt fint ut heldigvis ;)

Satser på at jeg kan komme å joine deg på Ålesund sykehus på føden da ;) Hehe ;) 38+5 i dag så er jo teoretisk mulig ;) Lykke til ihvertfall :)
Hehe, meget mulig det :) Men om min igangsetting blir utsatt fordi du kom spontant i fødsel, daaaa :P

Her er jeg! Nå skal jeg og MAGAN hoppe i dusjen, så reiser vi vel nedover. Skal ihvertfall ikke stresse i dag mtp blodtrykket :P:P:P Så nå gleder jeg meg voldsomt til å se hvordan vesla har det i magen min :) ;) Er 36 + 5 i dag :) LYKKE TIL SHANNON!!! Krysser alt jeg har altså!! :)

fortsatt her og baby i magen.
lykke til i morgen Shannon :-)

Er her jeg... Ti dager til termin og 14 dager til planlagt snitt, regner med det blir snitt på meg, tror ikke denne kroppen vet hvordan man setter i gang fødsel....

I dag er siste dagen hjemme :) I morgen blir jeg lagt inn og kommer ikke hjem før jeg har blitt 2barnsmor :)
Så kl 24 sender jeg stafettpinnen videre for noen dager (oppropet), så tar jeg 3. og 4. etappe når jeg er tilbake :) :)
Masse lykke til i morgen!! :) <3

er her :) 35+6

Er her jeg. 20 dager til termin:) lykke til shannon! Gleder meg til oppdatering; )

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er her jeg... Ti dager til termin og 14 dager til planlagt snitt, regner med det blir snitt på meg, tror ikke denne kroppen vet hvordan man setter i gang fødsel....
Oj, det tror jeg er første gang jeg har hørt om at planlagt snitt legges til etter termin? Er det fordi du helst vil gå i fødsel selv? :)

Her. Nettopp ferdig på UL. Lillesøster som vi antok i hodeleie ligger fottsatt i tverrleie så ny sjekk om 14 dager. Håper hun snur seg så jeg slipper å tenke på konsekvensen av det. Alt sto bare bra til.
Lykke til Shannon!

Åh, så herlig<3
Jeg skal styre showet mens du er vekke jeg vettu:D

Er her :) 37+2 i dag og permisjonstart (har vært sykemeldt en stund da).
Har sovet veldig godt, andre natten på rad. Satser hardt på at kroppen sover seg opp til fødsel ;)

Lykke til Shannon :D

Back
Topp