Opprop 21 sept

Skal vi seeeee.... lista i dag:

- lei
-svær
-kvalm
- Carpal tunell syndrom som svekker meg veldig...
-sulten
-sliten
- trøtt (til tross for at jeg sover inni granskauen mye!)
- Fysen på digg :p
- vondt i lysken og isjasnerven.
- litt mindre halsbrann da... :)

Ellers alt fint :p Er 36 + 3 i dag og venter på at verdens nydeligste lille gutt kommer hjem fra sitt første bursdagsselskap! 3 åringene feirer visst, så vi får ta det igjen neste år :) Han hadde pyntet seg med tøff skjorte og voks i håret... mamman så stolt! Begynte å grine når de dro, så hormonene er fylt opp til de tusen!! :) :)

Offa da:( Kan virkelig skrive under på den sulten der, går og småspiser hele tiden jeg:P
Åhh,så kos<3 Hva endte dere opp med som gave til slutt:D?

Hei på deg! Ser vi har samme termindato, men teller vi litt forskjellig eller? Jeg mener jeg "bare" er 36+4 idag... Teller etter appen jeg... Uansett, er her iallefall! Like gravid, men ble dødssliten av en tur på butikken bare nettopp... :)
Appen teller vel 40+2 mens noen leger og sykehus 40+3 så derfor kan det skille en dag. ;)
Blir vel bedre når alle teller likt igjen.

:) Er her! Alenekveld i kveld, ungene er hos svigers, så i natt hadde det jo bare passet utmerket om han kom hehe men det ser dårlig ut gitt..

Offa da:( Kan virkelig skrive under på den sulten der, går og småspiser hele tiden jeg:p
Åhh,så kos<3 Hva endte dere opp med som gave til slutt:D?

Ja, mat er liksom både elsk og hat :P Vi hadde fått en minnie invitasjon, så da kjøpte vi en slik minniedukke (visst noe nytt) som kjører trehjulsykkel. Pluss en liten bamsering :) Hun ble visst fornøyd! :):)

Forsatt her :) er blitt satt opp til KS 2 oktober :) iiiik skummelt :P

iPhone via app

fortsatt her :)

Ingen forandring her i dag heller! Ser for meg at det iallefall ikke skjer noe før om en uke ++ 38+4 i dag:)

Back
Topp