Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir både klipp og farge Skulle helst hatt time i sentrum, men ingen aktuelle som hadde ledig (bestilte ikke før i går). Så da ble det på Vestkanten av alle steder, et lite stykke å kjøre da vi bor på Søfteland
Ble time hos den andre fotografen som jeg prøvde å kontakte. Hun hadde vært bortreist, så derfor jeg fikk litt sent svar, men nå er alt ordnet Litt nervepirrende å ha bestilt time for å fotografere en som ikke er født enda - er jo ikke sikkert at han kommer tidsnok Så bra du ble fornøyd med bildene fra gravidfotograferingen
Ja nå kan han virkelig bare komme når han vil
Men ikke i kveld, for nå skal vi ha alenetid. Kommende storesøster er levert på overnatting til bestemor og vi skal ut å spise og på kino
Satser på at formen holder seg sånn høvelig bra !!
Herlig med litt alenetid da Hva skal dere se?
Kose dere masse
Gratulere med dagen og kos dere36+4, og i dag har jeg bursdag Så da blir det ut å spise en bedre middag sammen med gutten min! <3
36+4, og i dag har jeg bursdag Så da blir det ut å spise en bedre middag sammen med gutten min! <3
Hei på deg! Ser vi har samme termindato, men teller vi litt forskjellig eller? Jeg mener jeg "bare" er 36+4 idag... Teller etter appen jeg... Uansett, er her iallefall! Like gravid, men ble dødssliten av en tur på butikken bare nettopp...Er her 36+5
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app