Opprop 21. februar

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hvem har fortsatt baby i magehuset?
*rekker opp hånda"

Enda her. Har nesten ikke sovet i natt, hatt kynnere og veldig mye uro i kroppen, og opp i det hele, veldig uggen og kvalm. Håpet at det skulle bli rier i natt, men nei, så flaks kunne jeg jo selvfølgelig ikke ha...Babyen har siden i går vært veldig mye i bevegelse, mer enn den har vært før syns jeg.

Er fortsatt her.

Jippi!! Det er jo så motiverende å se at andre har fremgang, det gir liksom nytt liv til håpet :)
Jeg er glad på dine vegne at du klarer å se det sånn! :) Jeg har ikke vært så demotivert på leeeenge jeg, som de siste 3 ukene etter at det har kommet daglige oppdateringer om fødsler her, mens det ikke "skjer en dritt" hos meg. Blitt enda mer motløs for hver fødsel jeg har lest om. :p

Fortsatt her jeg og. 2 dager på overtid i følge oul-termin. Idag skal mannen vaske bad of skifte sengetøy, og jeg skal støvsuge og vaske gulv (hvis jeg får lov av mannen) . Bare sånn at alt er klart til baby evt kommer.

Jeg er glad på dine vegne at du klarer å se det sånn! :) Jeg har ikke vært så demotivert på leeeenge jeg, som de siste 3 ukene etter at det har kommet daglige oppdateringer om fødsler her, mens det ikke "skjer en dritt" hos meg. Blitt enda mer motløs for hver fødsel jeg har lest om. :p
På en måte er det jo sånn for meg også, men på en annen måte klarer jeg å trøste meg med at min tur også kommer snart :)

Fortsatt her jeg og. 2 dager på overtid i følge oul-termin. Idag skal mannen vaske bad of skifte sengetøy, og jeg skal støvsuge og vaske gulv (hvis jeg får lov av mannen) . Bare sånn at alt er klart til baby evt kommer.
Flink mann du har. Min mann forventer at jeg gjør alt av husarbeid, hver eneste dag...

Flink mann du har. Min mann forventer at jeg gjør alt av husarbeid, hver eneste dag...
Uff, akkurat det hadde jeg aldri takla! Jeg har forstått at jeg er "heldig", samtidig så er det jo en selvfølge for meg at han gjør sin del (og litt mer nå som jeg ikke er så sprek). Han bor her jo han og.
Tror jeg gjorde lurt i å ikke skjemme ham bort når vi først flytta sammen. Vet mange venninner har villet gjøre godt inntrykk/vært så forelska at de fra dag én har gjort alt av husarbeid. Og så blir det bare sånn, hverken dem eller mennene klarer å omstille seg når hverdagen kommer. Veldig glad for at jeg ikke gikk i den fella.
I tillegg var han ungkar i årevis før han traff meg, så var vant til å gjøre ting selv. Hjelper nok det og.
Stram ham opp! Du er ingen hushjelp!

Still here! Idag har kusina mi bursdag og ho har sagt hun vil dele den, men ser ikke ut som denne bebisen er enig. Nå setter jeg min lit til fullmåne i morgen, stripping på tirsdag og 25.februar (som har vært en dato som har sittet i hodet siden jeg fant ut jeg var gravid)...

Still a huge mama :P Snakka med føden i går pga kraftige regelmessige kynnere og ble enig om at jeg skulle ringe tilbake og komme inn når de tok seg opp i intensitet. De stoppa i steden :rolleyes:

Back
Topp