Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Still here!![]()
Håper at vi blir oppdatert i dag etter kl 19Still here!![]()
Er veldig innstilt på at det kan ta flere dager før hun faktisk er ute - men håper virkelig også å kunne oppdatere her inne ganske kjapt om fremgang!Håper at vi blir oppdatert i dag etter kl 19![]()
Blir igangsatt ikveld kl 19Blir du igangsatt i dag?? Er så spent!
Jippi!! Det er jo så motiverende å se at andre har fremgang, det gir liksom nytt liv til håpetEr veldig innstilt på at det kan ta flere dager før hun faktisk er ute - men håper virkelig også å kunne oppdatere her inne ganske kjapt om fremgang!![]()
Jeg er glad på dine vegne at du klarer å se det sånn!Jippi!! Det er jo så motiverende å se at andre har fremgang, det gir liksom nytt liv til håpet![]()
På en måte er det jo sånn for meg også, men på en annen måte klarer jeg å trøste meg med at min tur også kommer snartJeg er glad på dine vegne at du klarer å se det sånn!Jeg har ikke vært så demotivert på leeeenge jeg, som de siste 3 ukene etter at det har kommet daglige oppdateringer om fødsler her, mens det ikke "skjer en dritt" hos meg. Blitt enda mer motløs for hver fødsel jeg har lest om.
![]()
Flink mann du har. Min mann forventer at jeg gjør alt av husarbeid, hver eneste dag...Fortsatt her jeg og. 2 dager på overtid i følge oul-termin. Idag skal mannen vaske bad of skifte sengetøy, og jeg skal støvsuge og vaske gulv (hvis jeg får lov av mannen) . Bare sånn at alt er klart til baby evt kommer.
Uff, akkurat det hadde jeg aldri takla! Jeg har forstått at jeg er "heldig", samtidig så er det jo en selvfølge for meg at han gjør sin del (og litt mer nå som jeg ikke er så sprek). Han bor her jo han og.Flink mann du har. Min mann forventer at jeg gjør alt av husarbeid, hver eneste dag...