Opprop 19.nov.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ny dag,nytt opprop:DSkjer det noe gøy hos deg i dag da?:D

Og endelig var vår mnd. her: NOVEMBER!!!!!:talk017

Legg gjerne inn info om kontroller, hvor mange uker på vei dere er o.l (helt frivilig altså) så fører jeg inn :)
Jeg setter en smiley bak nicket deres når dere har meldt dere for dagen, skjer det noe hos deg setter jeg opp en stjerne og samler dere under oppropslista :)

Har født:

25/10- Hesteviskeren. :dummy1:

1/11- LydiaRun:dummy1:

2/11-Malla mari :dummy1:

3/11 Frk.Vims:dummy1:

4/11 Fride:dummy1:
rusk-:dummy1:

5/11 Ms.T:dummy:
hunnykaos:dummy:

6/11 sjasmi:dummy1:
Rosahårdått:dummy:
Blu-Ray-:dummy1:
Ani82-:dummy1:
Attpåklattenognr3:dummy:
Guriks :dummy:
Novchica:dummy1:
Twinkletwinkle:dummy1:

7/11 Murmel:dummy:

9/11 Tessa90:dummy:
LSførstegangs-:dummy:

10/11 Koink :dummy1:

11/11 Nora89 :dummy1:
Prikkeliten :dummy:
Bergenbaby2015 :dummy1:
Venternr.2 :dummy1:

12/11 AD80:dummy1:
Beckybecks:dummy1:

Lillemy1

14/11 Totoro:dummy:

15/11 Gladys :dummy:
Alvemammaen:dummy:
Macronelle :dummy1:

16/11 Linselusen.:dummy:

17/11
Alita-
KjempeSpennende-:dummy:

29okt:

Stinemor: )- :confused004:confused004:confused004

9nov:
Mariatrond- Settes i gang tors!

11nov:

Rullepølsa-

12nov:
Milla_84-

14nov:
Allimac86-Innlagt på kk. Rier!! Nær fødsel!!:excited001:excited001
LillePersille2015 -
15nov:
Lille Banana-

18nov:
Spiritanimal- 1 dag over termin! :)

19nov:

jahoo-
2sweet- Termin i dag :) *
Linnie-

20nov:
Dalsfrua-
Mammaforførstegang<3-

22nov:
Christine92-Rier som kommer og går. 4cm åpning!! Heia heia! :gen014:gen014:gen014:anyone

24nov:
CarinaKay-
Skåris-

25nov:

Tesa-39+3:)
Gg87-:anyone
Novemberlykke<3

26nov:

prippen-
LykkeINovember- KS den 16.11:hello2:anyone
Undomiel- :)

27nov:

Cate91-
28nov:
Milliun-
30nov:
amse90
Bkno1784672
1des:
Synnøve:)-38+4:)

Symboler:
:happy093.-vannet har gått.
*- jm./lege.
:gen014-rier

Last edited:
39+ 3 og 6 dager til termin :D masse mensmurringer og kynner men ingenting som tar seg opp eller sånn

Uke 41 i dag. Trivselskontroll på sykehuset i morgen:)

10 dager over! Induksjon i dag, hurra!!!

39+2, ikke noe annet enn kynnere ennå. Skal på kontroll hos jordmor i dag :)

Termin i dag! Men har lite tro på at noe skjer i dag :/ bare litt murringer så langt i dag...

Termin i dag. Rier siden i natt, av og på i styrke. Hjemme enda. Sovet litt nå. Tar seg vel opp i løpet av døgnet.

41+1, 5 dager på overtid og ingenting nytt å meddele.. Overtidskontroll på sykehuset i morgen :)

40 + 2! Vært hos jordmor på siste kontroll. Sjekket modning og det var 2 cm åpning :) hun tøyde litt så det skulle irritere og kanskje sette i gang fødsel. (Er ikke så veldig optimistisk på at fødselen nærmer seg)
Fikk time tid overtidskontroll på Ahus 27.11! (håper jeg ikke rekker den timen og at jeg har født før den tid :p)
Ellers sliter jeg som vanlig med disse maseriene og jordmor anbefaler meg fortsatt å holde meg unna paracet pga det kan stoppe modningen. Er litt i bedre humør nå som jeg vet at jeg har modnet litt :D

39 uker i dag. Hadde 3 cm åpning på mandag, og slimproppen gikk i går. Klarer ikke gå langt for hodet presser rimelig godt nedi der. Føles virkelig ut som om jeg sitter på hodet hennes når jeg sitter rett opp og ned:D

39 + 4 og 6 dager igjen :) Litt kynnere, stikning inni mellom og nedpress. Håper det snart settes I gang noe :)

41+3, en uke over. Ikke skjedd noe i dag, men har fortsatt regelmessige maserier som ikke fører til noe.. Håper det tar seg opp ila natta :)

Får håpe det tar seg opp :D
Snakket dere noen om eventuell igangsetting?

Blir i gangsatt mandag om det ikke skjer noe i helgen.. :) Men jordmor mente sjansene var store at det kom til å skje i helgen da vi var på enda en ctg idag. Ingenting gale, utenom at han kanskje er en smule rolig for de. Men sånn er han på morningene til tider.. :P Og da kom det jo ganske gode kynnere som var ganske kraftige, så vi håper at det tar seg opp og blir til skikkelige veer. Men problemet med meg er at når riene først starter, så går det litt vel hurtig. Det gjorde det med de to prinsessene mine. Første gang visste jeg ikke at jeg hadde åpningsrier hele dagen før jeg våknet med kratige veer på natta, og to og en halv time senere var ho ute. Samme med nr to, hun hadde jeg 14 timer med modningsrier/sterke og vonde kynnere ( visste hva det var da, men tok ingen sjanse så var på sykehuset frem til aktiv fødsel ) hvor de skikkelige riene startet en time før hun var ute. Så går like fort denne gangen også, men er tryggere på meg selv denne gangen og vet litt mer enn med de to andre nå da.. Bare slitsomt å gå over termin.

Back
Topp