Opprop 15.nov

38+6, ikke noe nytt.. Har hatt barnebursdag for eldstemann i dag, har hatt kynnere hele tiden:yuck: Det har gått i ett så har ikke hatt tid til å kjenne noe særlig etter

3 dager over :/ begynner å bli lei :(
Har hatt mensvondt og nedpress jevnt over i hele dag, men ingenting det blir fødsel av.. Dabbet litt mer av nå på ettermiddagen også!

Bebis kom natt til lørdag :) Til alle som går på overtid: hold ut og prøv å se på de ekstra dagene som "bonusdager" til å hvile og bli helt klar! Og så tror jeg "stripping" på overtidskontrollen var det som hjalp meg i gang til slutt!

slimpropp er da noe signal i det minste! Håper du er en av de som føder raskt etter slimpropp:-)

Slimproppen har dessverre gått over noen dager (4-5 dager ca) så er ikke så optimistisk på at noe kommer til å skje de nær,sete dagene. Jeg går nok på overtid og må dessverre leve med modningsriene som jeg har hatt i en uke nå frem til jeg er på overtid.. Blir så sliten og lei :(

Slimproppen har dessverre gått over noen dager (4-5 dager ca) så er ikke så optimistisk på at noe kommer til å skje de nær,sete dagene. Jeg går nok på overtid og må dessverre leve med modningsriene som jeg har hatt i en uke nå frem til jeg er på overtid.. Blir så sliten og lei :(
:( føler med deg. Ser vi har termin mer eller mindre på samme tid. Her er det ikke noe slimpropp som går tror jeg. Hvordan vet du det er deler av den? Er det "klumper" som ikke kan misforstås å være utflod? Er drittlei kynnere og murringer selv og av å våkne hver morgen uten rier. 40 uker i dag. Vet at de kommer når de er klare så har egentlig innstilt meg på å gå to uker til. Fy faen, den er kjip å svelge....

Vi har mistet Internett her hjemme så har vært borte i helgen... Men er her enda ☺️ Var på kl i går pgr av null livs tegn og de målte veldig mange og tette kynnere og hode lå ganske langt og godt nede i bekkenet nå ☺️ Ooooog prippen gikk for ca 1 time siden ❤️

Back
Topp