Opprop 12.nov.

Er 40+6 i dag og ingen tegn til baby :-/ Er veldig utålmodig, og ser frem til overtidskontroll i morgen.

40+6 her å. Ingen tegn what so ever!!

39 + 2 og vært på svangerskapskontroll hos jordmor. Alt var fint. Fikk siste time hos jordmor 19.11 :) håper han kommer før det. Ellers har jeg bare hatt masse magesmerter og nedpress. Deler av slimproppen kommer hver dag. Fikk frisk blødning i går. Tok det opp med jordmor og hun sa dette kunne være modning av livmoren. :) så håper han kommer snart! Har masse modningstegn! :p

40+0 idag. Fremdeles koser lille seg i magen ;-) Venter på telefon fra KK, skal på terminkontroll i morgen eller lørdag.. Har fått en del hevelse i kroppen og hopp i SF mål.. så må ha en sjekk nå :-)

39 + 2 og vært på svangerskapskontroll hos jordmor. Alt var fint. Fikk siste time hos jordmor 19.11 :) håper han kommer før det. Ellers har jeg bare hatt masse magesmerter og nedpress. Deler av slimproppen kommer hver dag. Fikk frisk blødning i går. Tok det opp med jordmor og hun sa dette kunne være modning av livmoren. :) så håper han kommer snart! Har masse modningstegn! :p

Spent på hvem av oss som føder først, jeg. Dette er min første også, og jeg ser jo at flere av de andre med termin 20.nov har født allerede ;)

Termin si dag og ser ut som om lillegutt lar vente på deg :) håper ikke det blir altfor mange dager overtid. Gikk 4 dager over med eldste, så kan jo håpe på at det skjer noe ila helgen ;)

Er her enda... Masse modnings rier.. Men det er ingen økning og det stopper opp.. Så kommer de plutselig igjen... 3 mann er en ordentlig luring o_O

38+2 Dårlig natt Pga merkelig følelse i kroppen, legekontroll i morgen da jeg har protein i urinen. Ellers mer vann i kroppen også! Så spennende å se i morgen om det holder seg stabilt!

Er 40+6 i dag og ingen tegn til baby :-/ Er veldig utålmodig, og ser frem til overtidskontroll i morgen.
Hei på deg!
Åhh da er det på tide gitt.
Når er din termin:)?Så jeg får deg inn på listen:)

39+6 helt utslitt. 2 åringen spydde ut senga si og vår 2 ganger inatt. Så her har dagen gått til vasking . Veeeldig aktiv bebis. Å nå når jeg har satt meg greier jeg omtrent ikke reise meg :(

Back
Topp