Er 40+6 i dag og ingen tegn til baby :-/ Er veldig utålmodig, og ser frem til overtidskontroll i morgen.
40+6 her å. Ingen tegn what so ever!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 40+6 i dag og ingen tegn til baby :-/ Er veldig utålmodig, og ser frem til overtidskontroll i morgen.
39 + 2 og vært på svangerskapskontroll hos jordmor. Alt var fint. Fikk siste time hos jordmor 19.11håper han kommer før det. Ellers har jeg bare hatt masse magesmerter og nedpress. Deler av slimproppen kommer hver dag. Fikk frisk blødning i går. Tok det opp med jordmor og hun sa dette kunne være modning av livmoren.
så håper han kommer snart! Har masse modningstegn!
![]()
Jeg har termin 20 å, har ikke født ennåSpent på hvem av oss som føder først, jeg. Dette er min første også, og jeg ser jo at flere av de andre med termin 20.nov har født allerede![]()
Et ironisk hurra for det. Typisk meg at jeg blir sist, men det er et litt spennende kappløpJeg har termin 20 å, har ikke født ennå![]()
Helt enig! Min har å holdt på sånn nå i snart en ukeEr her enda... Masse modnings rier.. Men det er ingen økning og det stopper opp.. Så kommer de plutselig igjen... 3 mann er en ordentlig luring![]()
Åhhh gratulerer så masse med jenteskatten<3<3<3Jeg forsvant visst litt fra alt som heter Internett litt jeg! Men min lille jenteskatt ble født 10.11 <3 oppdaterer mer senere.
Hei på deg!Er 40+6 i dag og ingen tegn til baby :-/ Er veldig utålmodig, og ser frem til overtidskontroll i morgen.
Termin blir vel 9.11?Hei på deg!
Åhh da er det på tide gitt.
Når er din termin?Så jeg får deg inn på listen
![]()
Helt sikkert. men spørs hvordan hun tellerTermin blir vel 9.11?