Opprop 10.nov.

Stil in the game! termin 23.nov.. har masse mensmurringer enda som bare har økt i gradene, så venter i spenning :p

ps: Vil også være på den listen ;)

40+4 og dessverre ingen tegn til noe baby som vil ut. Har ikke hatt en eneste murring eller kynner hele svangerskapet:(

Det må vel snart skje noe å bli min tur snart, selv om jeg ikke har ett eneste tegn til modning:( Var hos JM i går, ble nesten litt demotivert. Hun sa jeg var skummelt sprek og lett i kroppen, og ikke typisk "fødeklar". Har hatt et fantastisk svangerskap, vært i toppform hele tiden, men akkurat nå klarer jeg ikke verdsette det. Er lei av å føle meg "normal" og ikke "gravid".

Skal på overtidskontroll på Ullevål på mandag, da får jeg forhåpentligvis en dato for igangsettelse om det ikke skjer noe før. Merker at tålmodighet ikke er min sterke side om dagen!

Dagen lille frustrasjonsutblåsning:p

40+4 og dessverre ingen tegn til noe baby som vil ut. Har ikke hatt en eneste murring eller kynner hele svangerskapet:(

Det må vel snart skje noe å bli min tur snart, selv om jeg ikke har ett eneste tegn til modning:( Var hos JM i går, ble nesten litt demotivert. Hun sa jeg var skummelt sprek og lett i kroppen, og ikke typisk "fødeklar". Har hatt et fantastisk svangerskap, vært i toppform hele tiden, men akkurat nå klarer jeg ikke verdsette det. Er lei av å føle meg "normal" og ikke "gravid".

Skal på overtidskontroll på Ullevål på mandag, da får jeg forhåpentligvis en dato for igangsettelse om det ikke skjer noe før. Merker at tålmodighet ikke er min sterke side om dagen!

Dagen lille frustrasjonsutblåsning:p

Hehe huff da.
Joda, skjønner det kan være frustrerende. Slitsomt å måtte gå overtid.
Men du er nå heldig også da;) Ikke alle som er i form;)

Hehe huff da.
Joda, skjønner det kan være frustrerende. Slitsomt å måtte gå overtid.
Men du er nå heldig også da;) Ikke alle som er i form;)

Ja, jeg vet jeg skal være forsiktig med å klage:) Formen er og har vært helt super. Er jo tross alt "bare" to dager over termin, og snittet for førstegangs er vel 4, så det kan jo hende det skjer noe av seg selv etterhvert:)

39+4. Menstermin idag. Ingen bebis, forsatt bare kraftige kynnere. Men har vært på do og tømt meg :D :p Høhø. Sliten og trøtt

38+0
Tilbrakte 1 døgn på Ahus med tullerier som ble stoppet med morfin og en pille.Klarte stoppe riene samt gi meg skikkelig allergisk reaksjon på begge deler. Så 1 slitsomt og langt døgn, uten noen bebis:wtf::yuck:

PS; jeg vil også være med på listen har termin 24.november

40+1 og 2 dager til termin :) vonde tak i magen på kvelden, men ganske sikker på at det er kroppen som sier i fra etter en "aktiv" dag :)

Back
Topp