Opprop 10. januar

Venter.. 38+3. Baby ligger på tvers, så jeg skal ringe jordmor for å sjekke leie i morgen tidlig. Ligger han på tvers enda da så ønsker sykehuset å vende å sette i gang fødsel. ...

Venter. Øm nederst i magen av alle murringer, nedpress og kynnere. 11 dager til termin, har en sterk følelse at den er her innen det :)

Hvordan er formen din ellers? BT normalisert seg?
Formen er ikke så aller verst, men kjenner på kroppen at den er stresset. Veldig rar følelse egentlig, vanskelig å beskrive. Blodtrykket svinger en del, men er generelt høyt fremdeles. Spent på hva det viser når jeg snart skal tilbake på sykehuset å måle. Får vite da om jeg må ligge der eller kan ligge hjemme i natt.

Formen er ikke så aller verst, men kjenner på kroppen at den er stresset. Veldig rar følelse egentlig, vanskelig å beskrive. Blodtrykket svinger en del, men er generelt høyt fremdeles. Spent på hva det viser når jeg snart skal tilbake på sykehuset å måle. Får vite da om jeg må ligge der eller kan ligge hjemme i natt.
Uff så ubehagelig da. Får håpe det er stabilt så du slipper å uroe deg unødig. Lykke til ❤️

Venter enda.. Nok en natt og dag med maserier jevnt. Helt øm i magen og ryggen av alt som skjer inni der nå. Så jeg er ganske passe lei for å si det sånn:p også er det to (!!) uker til termin!

Back
Topp